پورشه با ماکان ۲۰۱۹ به لس آنجلس می‌آید

بروزرسانی در: یکشنبه 27 آبان 97 ساعت 03:56
پورشه با ماکان 2019 به لس آنجلس می‌آید

شرکت پورشه اعلام کرده که قصد دارد رونمایی آمریکای شمالی ماکان ۲۰۱۹ را در نمایشگاه لس آنجلس انجام بدهد.

این کراس اور به روز شده که آن چهره آشنای خود را حفظ کرده، به چراغ‌های LED جلوی جدید و طراحی بخش جلوی جدید تغییر یافته مجهز می‌باشد. تغییرات بزرگ‌تری را در عقب شاهد هستیم و ماکان به سه پنل نوری LED سه بعدی مجهز شده است. این پنل ها شباهت زیادی به آن چه روی کاین و پانامرا استفاده شده دارد.

در آمریکای شمالی، پورشه ماکان جدید با رنگ‌های بدنه مختلفی مانند گچی، نقره‌ای متالیک، سبز متالیک و آبی روانه بازار خواهد شد. همه این رنگ‌ها در مدل‌های اروپایی هم وجود دارند، ولی رنگ گچی ظاهراً جایگزین رنگ مداد شمعی بازار اروپا شده است.

داخل کابین، راننده یک صفحه نمایش ۱۰.۹ اینچی بزرگ که به هات اسپات WLAN و سیستم پورشه کانکت پلاس مجهز شده را خواهند یافت. از دیگر قابلیت‌های سیستم پورشه کانکت پلاس می‌توان به ماژول تلفن LTE و جای سیم کارت اشاره کرد.

حال که بحث تکنولوژی‌های جدید شد باید بگوییم که ماکان به آپشن های جدید مانند سیستم کمکی ترافیک سنگین مجهز شده است. این سیستم به گونه‌ای طراحی شده تا با سیستم کروز کنترل هوشمند همکاری کند و ماکان را قادر می‌کند تا سرعت ۶۴ کیلومتر بر ساعت، کنترل پدال گاز، ترمز و فرمان را در یک لاین بر عهده بگیرد.

از دیگر آپشن های جدید آن می‌توان به فرمان الهام گرفته از ۹۱۱ جی تی اسپرت، پنجره جلوی گرم شونده و سیستم یونیزه کننده هوای کابین اشاره کرد.

یک موتور ۲ لیتری توربو ۴ سیلندر زیر کاپوت آن آرامیده که ۲۴۸ اسب بخار نیرو و ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور به یک گیربکس هفت دنده دو کلاچه مجهز شده و با این ترکیب فنی کراس اور قادر است صفر تا صد را در ۶.۱ ثانیه پر کند و حداکثر سرعتی برابر با ۲۲۸ کیلومتر بر ساعت داشته باشد.

در حالی که پیشرانه خودرو نسبت به مدل ۲۰۱ تغییری نکرده، ولی ماکان ۲۰۱۹ روی یک شاسی به روز شده سوار است و شرکت می‌گوید در مقایسه با مدل قبلی، خودرو بسیار سواری راحت‌تری دارد. این کراس اور همچنین به رینگ‌های ۱۸ اینچ آلیاژی با تایرهایی جدید که پرفورمنس فوق العاده ای دارند مجهز می‌باشد.

پورشه ماکان ۲۰۱۹ از تابستان آینده وارد نمایندگی‌های شرکت در ایالات متحده آمریکا خواهد شد. قیمت این خودرو از ۴۹ هزار و ۹۰۰ دلار شروع می‌شود و مجموعه گسترده‌ای از پکیج‌های آپشن ها برایش ارائه شده است.

منبع ترجمه: Cars Coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar