کالسکه مرسدس بنز هم آمد + تصاویر

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
کالسکه مرسدس بنز هم آمد + تصاویر

نوزادانی که به اندازه کافی خوش شانس هستند تا در خانواده‌های پولدار به دنیا بیایند، از شنیدن این خبر که مرسدس بنز وارد دنیای کالسکه‌ها شده است قطعاً خوشحال خواهند شد. این کالسکه توسط شرکت آلمانی هارتان و با همکاری دپارتمان طراحی مرسدس بنز ساخته شده آوانگارد نام داشته و چرخ‌های آن دقیقاً مشابه رینگ‌های ۵ پر دوقلو آ ام گ که در سی کلاس می‌توانید بیابید ساخته شده است.

این کالسکه زیبا علاوه بر رینگ‌های خاص خود به تایرها باد دار و حتی سیستم تعلیق قابل تنظیم مجهز شده و همین قدرت مانور آن را بسیار بالا برده است. وزن سبک کالسکه هم به این موضوع قطعاً کمک زیادی می‌کند. فریم آلومینیومی آن فقط ۸.۹ کیلوگرم وزن دارد و یونیت صندلی فقط ۴.۱ کیلوگرم است.

کالسکه آوانگارد که با افتخار لوگی ستاره سه نقطه مرسدس را روی صندلی و نوشته مرسدس بنز را روی فریم خود دارد، به تمام امکانات و تجهیزاتی که از یک محصول درجه یک انتظار دارید مجهز است. از آن جمله می‌توان به کریر نوزاد که طی ماه‌های اولیه زندگی وی استفاده می‌شود اشاره کرد. این کریر بسیار سبک بوده و به راحتی روی فریم نصب می‌شود.

کالسکه مرسدس بنز هم آمد + تصاویر

کالسکه به تجهیزات و امکانات بیشتری مانند دسته تلسکوپی و ترمز پارک و زیرپایی با ارتفاع قابل تنظیم مجهز است تا راحتی و آسایش نوزاد شما را به بهترین شکل تأمین کند. چه بخواهید فرزند شما به مسیر نگاه کند یا رو به سوی شما باشد، یونیت صندلی با فشردن فقط یک دکمه می‌تواند ۱۸۰ درجه تغییر زاویه بدهد.

فروش این کالسکه جذاب از ماه آینده آغاز می‌شود و همراه با آن آپشن های بیشتری مانند چتر آفتاب گیر با طراحی مرسدس بنز و یک بادگیر برای صندلی ارائه خواهند شد. علاوه بر این‌ها، محلی ویژه برای قرار دادن کیف پول، دسته کلید و موبایل شما نیز قرار است تعبیه شود.

منبع ترجمه: Motor 1

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar