کسب مقام نخست از لحاظ برتری سیستم مالتی مدیا توسط تسلا

یکشنبه 15 اردیبهشت 98 ساعت 11:35
کسب مقام نخست از لحاظ برتری سیستم مالتی مدیا توسط تسلا

سیستم مالتی‌مدیا یا چندرسانه‌ای یکی از آپشن‌های جذاب هر خودرویی محسوب می‌شود که امروزه هم خودروسازان به آن توجه ویژه‌ای دارند. طبق آمار به‌دست آمده، تسلا توانسته است مقام اول را ازلحاظ برتری سیستم مالتی‌مدیا میان دیگر خودروسازان کسب کند.

وب سایتی به نام consumer reports اطلاعات گوناگونی را از میان ۶۰ هزار خودرو جمع‌آوری کرده و متوجه شده است که کاربران بیشترین امتیاز را به برند تسلا ازلحاظ برتری درزمینه ساخت سیستم مالتی‌مدیا داده‌اند. تسلا توانسته است نظر ۸۶ درصد از خریداران را به سمت خود جلب کند. این امتیاز بسیار جالب است چون که میانگین امتیازها بر روی رضایت ۵۶ درصدی قرار دارد. در نقطه مقابل برند مشهور لکسس رتبه آخر را با ۴۶ درصد رضایت کسب کرده است و جای تعجب دارد.

دو فناوری Android Auto و Apple Carplay در سیستم‌های مالتی مدیا کمک ویژه‌ای به ارتباط میان تلفن‌های همراه و سیستم مالتی‌مدیا خودرو می‌کنند و به ترتیب ۵۹ و ۶۴ درصد از کاربران از این دو سیستم رضایت دارند. لازم به ذکر است که نام بعضی از خودروسازان در این لیست دو بار اعلام‌شده است چون که این خودروسازان دو نوع سیستم مالتی مدیا به صورت استاندارد و ارتقا یافته بر روی محصولات خود قرار می‌دهند. به‌عنوان‌مثال برند ب‌ام‌و دو نسخه سیستم مالتی مدیا به طور استاندارد و یک نسخه خاص باقابلیت تشخیص حرکات دست دارد.

زمانی که برای خرید یک خودرو اقدام می‌کنید اغلب صفحه نمایش بزرگ‌تر از ۷ اینچ پیشنهاد می‌شود که این صفحه‌نمایش در خصوص خودروهای تسلا بزرگ‌تر از این رقم است و کمک به سزایی در قرارگیری این برند در صدر جدول کرده است. این روزها خریداران خودرو صفحه‌نمایش‌های لمسی را به کلیدهای فیزیکی یا جوی استیک و تاچ‌پدها ترجیح می‌دهند. سیستم مالتی‌مدیا تسلا با توجه به ابعاد بزرگ خود توانایی انجام چندین کار به صورت همزمان را دارد.

کسب مقام نخست از لحاظ برتری سیستم مالتی مدیا توسط تسلا

گسترش نیوز

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar