کیا سراتوی ۲۰۱۹

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:37
کیا سراتوی 2019

نسل سوم سدان کامپکت کیا سراتو که در بازار‌ ایالات متحده با نام فورته شناخته میشود در نمایشگاه خودروی دیترویت معرفی شد.

نسل جدید سراتو ۸۱ میلی‌متر نسبت به نمونه‌ی پیشین خود افزایش طول را تجربه کرده است تا اکنون فضای بیشتری در اختیار کاربران و به‌خصوص سرنشینان بخش عقب باشد. کیا در رابطه با سدان جدید خود اعلام کرده که پلتفرم آن تغییرات گسترده‌ای به خود دیده است و اکنون ۵۴ درصد از شاسی این خودرو از فولاد پیشرفته‌ی فوق‌ مقاوم تشکیل شده که ۱۶ درصد نسبت به نمونه‌های پیشین مقاوم‌تر است. مهندسان کیا انتظار دریافت بالاترین نمره‌ی ممکن در آزمایش‌های تصادف را از نسل جدید سراتو دارند.

این سدان جدید در کنار امکان استفاده از جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی، امکان تجهیز به جعبه‌دنده‌ی CVT‌ جدید کیا را دارد؛ این جعبه‌دنده‌ی ضریب متغیر به‌طور کامل در گروه خودروسازی هیوندای-کیا توسعه یافته است و نام تجاری Intelligent Variable Transmission را به یدک می‌کشد.

در داخل خودرو اولین چیزی که جلب توجه می‌کند، صفحه نمایش بزرگ ۸ اینچی است که در میانه داشبرد قرار دارد. همچنین قابلیت‌هایی مانند شارژ وایرلس تلفن همراه و سیستم صوتی ۳۲۰ واتی هارمون کاردون در داخل کابین خودرو در اختیار سرنشینان قرار دارد.

سیستم‌های ایمنی و کمک‌ راننده مانند هشدار نقاط کور، سیستم کمکی رانندگی میان خطوط، کروزکنترل انطباقی و سیستم کمکی جلوگیری از تصادف در سراتو جدید نیز دیده می‌شوند.

در ادامه نیز میتوانید کلیپی از سراتوی نسل جدید که فوق العاده نسبت به قبل جذاب شده را نظاره گر باشید .

موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۴۷ اسب بخاری گشتاور ۱۷۹ نیوتون‌متر

مصرف ترکیبی ۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر

طول/ارتفاع / عرض: ۴۶۴۱ / ۱۴۴۰ / ۱۷۹۸

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "کیا سراتوی ۲۰۱۹"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
شهاب
مهمان

شبیه استینگر زده