کیا سول ۲۰۲۰ بالاترین نمره ایمنی IIHS را کسب کرد

بروزرسانی در: یکشنبه 18 اسفند 98 ساعت 04:31
کیا سول 2020 بالاترین نمره ایمنی IIHS را کسب کرد

تست تصادف خودروی کیا سول ۲۰۲۰ که در نسل جدید کاملاً به روز شده را بالاخره «موسسه بیمه برای ایمنی بزرگ راه‌های آمریکا» که به صورت اختصاری IIHS نامیده می‌شود انجام داد و نتایج بسیار خوب هستند. این کراس اور ساب کامپکت توانسته نمره کامل ایمنی Top Safety Pick + را از این موسسه دریافت کند که در مقایسه با نمره Top Safety Pick پیشرفت قابل توجهی داشته است.

دلیل اصلی برای ارتقای نمره ایمنی این خودرو نتیجه بسیار بهتر در تست تصادف کوچک از سمت سرنشین ذکر شده است. نسل جدید کیا سول در این بخش نمره «خوب» را در مقایسه با نمره «قابل قبول» مدل قبلی توانسته کسب کند. باقی تست‌های تصادف نسل جدید سول نیز موفق به کسب نمره «خوب» شده‌اند.

پرفورمنس نسل جدید کیا سول در دیگر دسته‌های تست ایمنی IIHS در مقایسه با مدل قبلی تقریباً دست نخورده هستند. در بخش پیشگیری از تصادف شاخ به شاخ یا سول نمره «فوق العاده» را توانسته دریافت کند. سیستم پیشگیری از تصادف شاخ به شاخ این خودرو می‌تواند تا سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت قبل از تصادف آن را متوقف کند. البته باید اشاره کرد که سیستم ترمز اضطراری خودکار این خودرو فقط روی تریم های S، EX و جی تی لاین به صورت استاندارد ارائه شده است. سیستم تشخیص عابر پیاده نیز فقط در تریم جی تی لاین به صورت استاندارد ارائه شده و در دیگر تریم ها باید به عنوان یک آپشن آن را سفارش داد.

عملکرد چراغ‌های جلو در مدل‌های مجهز به چراغ LED نمره «خوب» گرفته و همین خود در کسب نمره کامل Top Safety Pick + بسیار مؤثر بوده است. در مدل‌های مجهز به چراغ‌های هالوژنی نمره کسب شده «ضعیف» می‌باشد. قلاب‌های ANCHOR برای نصب صندلی‌های کودک همچنان توانسته‌اند نمره «قابل قبول» را به دست بیاورند.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar