گران‌ترین قرارداد کمپانی بی ام و بسته شد

شنبه 17 فروردین 98 ساعت 13:06
گران‌ترین قرارداد کمپانی بی ام و بسته شد

کمپانی خودروساز بی‌ام‌و آلمان اخیراً از قرارداد جدیدی با کمپانی زد اف برای تأمین جعبه دنده محصولاتش خبر داده که به گران‌ترین قرارداد این کمپانی معروف شده است.

با توجه به جنگ تجاری که بین ایالات متحده آمریکا و اروپا درگرفته است، خیلی از کمپانی‌های به ویژه خودروسازان نیاز به یک تأمین کننده و شرکت جدیدی که قطعات آنها را با صرفه اقتصادی بیشتر و بهتر به تولید برساند، پیدا کردند که بی‌ام‌و آلمان هم از این قاعده مستثنی نبود و مدت‌ها بود که درپی یک تأمین کننده جدید برای تولید جعبه دهنده یا گیربکس برای محصولاتش بود که در نهایت، با کمپانی ZF به توافق رسید و گران‌ترین قرارداد تاریخ این شرکت آلمانی را رقم زد.

با اینکه هنوز اطلاعات و جزئیات دقیق این قرارداد مشخص و رسانه‌ای نشده است، به نظر می‌رسد که این قرارداد ارزش چند ده میلیارد یورویی دارد و بدین ترتیب انتظار می‌رود رکورد جدیدی برای این کمپانی آلمانی را ثبت خواهد کرد.

بر اساس گزارشی که در سایت اتوماتیو نیوز آمده است، با توجه به فاصله مسافتی کمی که بین کارخانه این دو کمپانی بزرگ آلمانی وجود دارد، به نظر می‌رسد صرفه اقتصادی زیادی برای بی‌ام‌و داشته باشد و سودآوری بیشتری را برای آن به ارمغان خواهد آورد.

تنها اطلاعاتی که از این توافق و قرارداد منتشر شده است، تولید جعبه دنده‌های خودکار مخصوص خودروهای بنزینی و الکتریکی است که تا سال ۲۰۲۲ میلادی در Saarbrucken به تولید خواهند رسید و پس از آن دو خط تولید در چین و آمریکا هم به آن اضافه خواهد شد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar