شرایط ویژه پیش فروش محصولات ایران خودرو

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
شرایط ویژه پیش فروش محصولات ايران خودرو

معاون مدیر عامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو اعلام کرد: طرح پیش فروش ویژه ۴۰ هزار دستگاهی بعضی از محصولات ایران خودرو پس از اخذ مجوزهای لازم به زودی اجرا خواهد شد.

مصطفی خان کرمی با ذکر این مطلب گفت: گروه ایران خودرو به عنوان پیشتاز در صنعت خودرو سازی کشور، در هر دوره ثبت نام با ابتکاری تازه سعی در توزیع عادلانه خودرو در بین متقاضیان واقعی و هموطنان گرامی دارد.

وی گفت:  ایران خودرو در این راستا محدود نمودن ثبت نام برای خودرو اولی ها و یا افراد فاقد خودرو با اعتماد به متقاضیان و تکمیل فرم خود اظهاری را در برنامه قرار داده است.

خان کرمی اظهار داشت: در این ثبت نام علاوه بر شرایط محدود کننده قبلی، لیست کد ملی متقاضیانی که در ثبت نام گذشته گروه سایپا موفق به ثبت نام شده اند از گروه سایپا اخذ و امکان ثبت نام آنان وجود نخواهد داشت.

وی متذکر شد: گروه ایران خودرو در پی فروش خودرو به مصرف کننده حقیقی است و لذا در فرایند ثبت نام اینترنتی مواردی نظیر داشتن گواهینامه و عدم مالکیت خودرو در زمان ثبت نام بصورت خود اظهاری اخذ و در زمان تحویل خودرو بر اساس استعلام های لازم راستی آزمایی خواهد شد و در صورت اثبات خود اظهاری اشتباه ودیعه عینا مسترد می گردد.

معاون مدیر عامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو خاطرنشان کرد: از دیگر شرایط ویژه پیش فروش شرکت ایران خودرو خروج فرآیند انتخاب نمایندگی از پروسه ثبت نام است،‌این فرآیند که موجب کندی ثبت نام می شود پس از انتخاب خودرو و واریز وجه به دست متقاضیان قابل اجرا خواهد بود .

وی ادامه داد: انتخاب نمایندگی می تواند در روزهای آتی به دست متقاضی انجام پذیرد. در هنگام ثبت نام زمان انتخاب نمایندگی به اطلاع متقاضیان خواهد رسید

خان کرمی افزود : در راستای افزایش اعتماد متقاضیان، شرکت صنعتی ایران خودرو در وب سایت خود امکانی را ایجاد کرده است تا لیست متقاضیانی که موفق به ثبت نام شده اند برای عموم قابل مشاهده باشد.

معاون مدیر عامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو در ادامه گفت:به جهت پیشگیری از ترافیک متقاضیان بر روی سایت گروه ایران خودرو، شرایط پیش فروش یاد شده در طول ۵ روز و بر اساس کد ملی متقاضیان فعال خواهد بود.

لازم به ذکر است، تعیین قیمت خودروها در پیش فروش ویژه گروه ایران خودرو در زمان تحویل خودرو معلوم خواهد شد.مطابق رویه جاری در ثبت نام های گذشته در صورتی که مغایرتی در اطلاعات ارائه شده با مستندات مشاهده شود، قرارداد متقاضیان فاقد اعتبار خواهد بود.

آخرین شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو را میتوانید از اینجا دنبال کنید.

شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو به صورت مشارکت در تولید از ۲۰ شهریور ۹۷ لغایت ۳۱ شهریور یا زمان تکمیل ظرفیت دایر است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

14 دیدگاه ها برای "شرایط ویژه پیش فروش محصولات ایران خودرو"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
حسنیه وفائی نژاد
مهمان

سلام من گواهینامه دارم اما تا بحال ماشین نداشتم میشه بگید باید چیکار کنم؟

سعید
مهمان

وقتی ماشین نداری گواهینامه فایده نداره

Saman
مهمان

خب اگه میخوایی میتونی ثبت نام بکنی دیگه

ایران
مهمان

این چه وضعیتیه که درست کردن برا مردم همه چیز احتکار شده یا موجود نیست تو روز روشن شرکت ها دزدی میکنن و سر مردم کلاه میزارن دولت هم حمایت میکنه اگر به فکر مردم هستید تعرفه رو صفر کنین خودرو خارجی بیاد نه خونه میشه خرید نه ماشین گرفت نه ازدواج کرد گند بزنن ***

غلامحسین جم زاد
مهمان

با سلام
شرکت ایران خودرو و سایپا با طرحهای پیش فروش با زمان تحویل از یک سال تا دو سال آینده دنبال فروش خودرو به متقاضی واقعی نیستید
بلکه خودتان واسطه گرا و دلال سازی میکنید
انسان تشنه الان نیاز داره آب بنوشه تا رفع تشنگی کنه نه حداقل یکسال آینده
دقیقا دلیل این اختلاف فاحش قیمت نمایندگی و بازار همین فاصله‌هایی هست که شما با طرحهای پیش فروش ایجاد میکنید
اگر خودرو را به روز به فروش برسانید هیچ وقت فاصله قیمتی ایجاد نمیشه

حمید
مهمان

دل خجسته ای داری ، من پارسال پاییز ثبت نام کردم الان دارم وارد ۶ امین ماه تاخیر میشم خبری از ماشین نیست. حدود ۵۰۰ هزار نفر مثل من الان برای تاخیر تحویل عثابشون خورد اینا رو تحویل بدن اختلاف کارخونه و بازار در حد همون ۱۰ درصد میشه . ولی خودشون نمی خوان

غلامحسین جم زاد
مهمان

با سلام
اگر قصد شما از فروش خودرو به متقاضی واقعی هست
زمان تحویل ۱۲ ماهه و ۱۸ ماهه و … برای مصرف‌کننده نیست بلکه شما و بقیه شرکت‌ها خودتان دلال ساز و واسطه گرا هستید

rashedi
مهمان

سلام من گواهینامه ندارم و تا حالا ماشین نداشتم میتونم ثبتنام بکنم

ایوان
مهمان

آره تو حتما برو ثبت نام کن ماشین اولی

مرتضی
مهمان

آقا به نظرتون پیش فروش محصولات ایران خودرو شهریور ۹۷ انجام میشه واقعا ؟ یا به مهر منتقل میشه ؟
الان چند هفتست دارن امروز فردا میکنن

ایوان
مهمان

قربونت خودتو ناراحت نکن گفتم که حتما تا قبل از مدرسه پیش فروش رو آغاز کنن عزیزم ماشین اولی

بهادر
مهمان

دوست عزیز ایران خودرو دعوتنامه فروش سال قبل را با ۳ ماه تاخیر در ارسال و حدود ۳ ماه تاخیر در تحویل خودرو داره انجام میده؟؟
من تعجب میکنم چرا نهادهای نظارتی و دادستانی اجازه پیش فروش به چنین شرکتی را میدهد!!!
اونهم برای سال بعد که قبلا هم چند بار پیش فروش کرده؟؟
هنوز دعوتنامه تیر ماه ۹۷ حتی برای ماشینی مثل سمند یا ۴۰۵ هم صادر نشده؟؟
بعد هم مثل ملا نصرالدین و با کمال پررویی برای فروش شرط و شروط میزاره و خط و نشون میکشه؟؟؟

محسن
مهمان

خدا لعنت تون کنه که دارید پدر مردم رو در میارید

Vahid
مهمان

یعنی شما واقعا دارید چیکار میکنید!!!!؟؟؟؟