چری بازار ایران را ترک نمی‌کند

چهارشنبه 10 بهمن 97 ساعت 14:25
چری بازار ایران را ترک نمی‌کند

رئیس هیات مدیره گروه مدیران خودرو اعلام کرد: همکاری مدیران خودرو و کمپانی چری در قالب یک قرارداد جوینت ونچر و بر اساس منافع مشترک بوده و این کمپانی خودروسازی همچنان به فعالیت خود در بازار ایران ادامه خواهد داد.

بهرام شریعت در حاشیه مراسم رونمایی خودرو آریزو ۶ با اعلام این خبر افزود: هرچند تحت تأثیر شرایط حاکم بر اقتصاد کشور، روند همکاری‌ها با فراز و نشیب‌هایی همراه شده و این همکاری‌ها با ظرفیت کامل دنبال نمی‌شود، ولی عقیده داریم که این وضعیت دائمی و پایدار نخواهد بود و این دو گروه در چارچوب اهداف کلان پایه ریزی شده برنامه‌های خود را دنبال خواهند کرد.

وی در مورد چشم انداز همکاری‌های دو طرف، گفت: از مدت‌ها قبل یک حرکت بسیار جدی را با کمپانی چری در ایران شروع کرده‌ایم و همان طور که در گذشته برنامه ریزی شده بود، در ادامه همکاری با کمپانی چری ایجاد مرکز تحقیق و توسعه، افزایش ظرفیت و اجرای طرح توسعه خط رنگ و همچنین ایجاد شرکت مشترک با هدف افزایش عمق ساخت داخل محصولات را با موفقیت دنبال کرده‌ایم و به طور حتم با بهبود وضعیت این روند با سرعت و جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

شریعت با ذکر اینکه تأثیر این همکاری‌ها هم اکنون نمود عینی پیدا کرده و ظرفیت سالانه تولید این شرکت در هر دو فاز به ۱۶۰ هزار دستگاه رسیده است، افزود: با توجه به موفقیت‌هایی که در جریان همکاری با چری حاصل شده حضور این کمپانی در بازار ایران هم دائمی خواهد بود و هیچگونه نگرانی از بابت احتمال رفتن این کمپانی نداریم.

رئیس هیات مدیره مدیران خودروبا بیان اینکه معرفی محصول آریزو ۶ و شروع تولید آن در ایران طبق برنامه ریزی‌های قبلی محقق شده است، اعلام کرد: هم اکنون هیچ یک از برنامه‌های تعریف شده در همکاری مشترک با چری متوقف و یا لغو نشده و در تلاش هستیم تا با رویکردهای جدید، کندی ایجاد شده در روند پیشبرد اهداف و برنامه‌ها را برطرف کنیم.

در همین حال شو چینگ سونگ مدیر فروش شرکت مدیران خودرو هم در حاشیه این مراسم اعلام کرد: کمپانی چری در طول ۱۵ سال اخیر توانسته است یک همکاری موفق را با شریک ایرانی خود دنبال کند و در این مدت شرایط گوناگونی را در بازار ایران تجربه کرده‌ایم و با عرضه ۱۰ مدل خودرو نشان داده‌ایم که در پی حضور پایدار در بازار ایران هستیم.

وی با بیان اینکه از سال ۲۰۱۵ عرضه محصولات جدید با برند چری تحول بزرگی در همکاری دو طرف ایجاد کرد، افزود: در این مدت با عرضه سالانه دو محصول جدید تلاش کرده‌ایم تا تعهدات خود نسبت به مشتریان ایران را محقق کنیم و در عین حال حضور خود را در بازار ایران تثبیت کنیم.

وی با بیان اینکه در نتیجه این همکاری‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو در بازار ایران عرضه کرده‌ایم و این میزان اعتماد مشتریان به محصولات چری ما را مصمم کرده است تا با تلاش بیشتری نسبت به تحقق اهداف و برنامه‌ها گام برداریم.

شو با ذکر اینکه به رغم وجود وضعیت سخت و دشوار همچنان در تلاش برای عرضه مدل‌های جدید به بازار ایران هستیم، افزود: با توجه به توقف واردات خودرو، خلاء بزرگی در بازار خودروهای سطح متوسط رو به بالا ایجاد شده و به طور حتم عرضه خودرو آریزو ۶ می‌تواند بخش قابل توجهی از تقاضای موجود در این بخش را پوشش دهد.

وی در رابطه با میزان ساخت داخل خودرو آریزو ۶ اعلام کرد: در گام نخست این خودرو با ساخت داخل ۲۰ درصدی در ایران تولید خواهد شد و در ادامه با شناسایی تأمین کنندگان جدید تلاش خواهیم کرد تا این میزان داخلی سازی را به سطح ۴۰ درصد برسانیم.

تسنیم

قیمت قطعی چری آریزو ۶ اعلام شد / بهمن ۹۷

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar