آغاز آزمایش‌های فنی محصولات گک و ترامپچی در ایران

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
آغاز آزمایش‌های فنی محصولات گک و ترامپچی در ایران

اخیراً عکسی به دست ما رسیده که گویا محصولات تازه گک و ترامپچی مراحل تست فنی را با پلاگ گذر موقت می‌گذرانند. در این عکس گویا خودرو گک ترامپچی GS7 در حال گذراندن تست‌های جاده‌ای در کشور است.

طبق اصول طراحی گک و ترامپچی، این سبک متعلق به خودروهای GS7 و GS8 است. گک ترامپچی GS8 از نظر ابعاد اندازه خودرویی کراس اوور و بزرگ است و احتمال کم بوده که GS8 در عکس مورد نظر حضور داشته باشد. برای همین به احتمال زیاد تیم گک و ترامپچی در کشور، GS7 را به عنوان یک شاسی بلند شیک مدرن تست فنی و جاده‌ای قرار داده‌اند.

این خودرو با دو موتور ۱٫۸ لیتری توربو ۱۸۵ اسب بخار با ۲۸۰ نیوتون متر گشتاور و ۲ لیتری توربو ۱۹۶ اسب بخار با گشتاور ۳۲۰ نیوتون متر به بازار خاورمیانه و کشورهای حاشیه خلیج فارس معرفی شده و جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک هم توان این پیشرانه‌ها را به چهار چرخ گک ترامپچی GS7 می‌رساند.

ولی گک ترامپچی GS8 تنها به پیشرانه ۲ لیتری توربو ۲۰۱ اسب بخار با گشتاور ۳۲۰ نیوتون مجهز است و جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک آن قدرت خودرو را به چهار چرخ خودرو می‌رساند. این دو خودرو در رده SUV ها و یا شاسی بلندهای بزرگ قرار می‌گیرند و تنها به خاطر سطح امکانات، ابعاد و نوع شاسی تفاوت قیمت دارند.

امکاناتی مانند سقف پانارومیک، استارت دکمه‌ای، تودوزی چرم، کروزکنترل، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی، فرمان کمکی برقی، رادار خطی و… در هر دو خودرو نصب هستند و تنها ترامپچی GS8 امکانات سطح بیشتری را هم در کابین خودرو برای راننده و سرنشینان فراهم کرده است. خودروهای گک و ترامپچی از نظر سطح کیفیت، فناوری، امکانات و ایمنی در سطح بالایی قرار دارند و همیشه این خودروساز اعتبار بالایی را در بازار جهانی به خاطر خودروهای گران قیمت خود داشته است. گک ترامپچی مدت‌ها قبل به دست شرکت الماس داران و گروه گرامی به بازار کشور آمد و چند ماهی است که نسخه‌های پلاک شده خودروهای این نشان چینی در ایران رفت و آمد می‌کنند. ولی با توجه به ارائه خدمات پس از فروش خودروهای گک ترامپچی به دست آسان موتور، احتمال آن داده شد که شرکت الماس داران نتوانسته موفقیت خوبی را کسب کند. شنیده‌ها هم از تعطیلی و عدم فعالیت این شرکت خبر می‌دادند. ولی اکنون با انتشار این تصویر معلوم است که گویا شرکت یا گروهی برنامه عرضه محصولات گک و ترامپچی را در بازار ایران دارند. البته که بعضی احتمال می‌دهند، ترامپچی حاضر در تصویر خودرویی شخصی باشد و ربطی به تست‌های فنی نداشته باشد. ولی با توجه به سابقه خودروهای چینی با پلاک گذر موقت، احتمال آن زیاد است که این خودرو برای تست‌های فنی به کشور آمده باشد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar