آغاز به کار نمایشگاه مجازی و فروشگاه سایپا

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:37
آغاز به کار نمایشگاه مجازی و فروشگاه سایپا

رییس مرکز مطالعات راهبردی گروه صنعتی سایپا گفت : سامانه‌های فروشگاه مجازی، فروش متمایل و فروش فوری اعتباری محصولات سایپا با هدف تسهیل در خرید و فروش محصولات گروه سایپا راه اندازی شده و افراد بدون مراجعه به نمایندگی‌ها می‌توانند محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.

حسن قره یی افزود : در سامانه فروشگاه مجازی مشتریان می‌توانند با ثبت نام از طریق این سامانه، خودروی خود را بدون دلال و در مدت ۴ روز تحویل بگیرند.

وی در مورد سامانه فروش منعطف هم گفت : در این سامانه مشتریان با مراجعه به سایت، مبلغ وام مورد نظر برای خرید هر خودرو و روش پرداخت اقساط آن را انتخاب کرده و برای تعیین اقساط خود حق انتخاب خواهند داشت.

به گفته قره یی در سامانه فروش فوری اعتباری هم، مشتریان با مراجعه به سایت درخواست خود را ثبت می‌کنند و در مدت زمان کمتر از ۷ ثانیه شبکه سایپا با اتصال به سامانه بانک مرکزی اعتبارسنجی از مشتریان را انجام می‌دهد.

وی با بعنوان اینکه اگر بانک مرکزی اعتبار فرد را تأیید کند، او می‌تواند مبلغ خرید خود را به طور اقساطی پرداخت کند افزود: در این سامانه امکان پرداخت اقساط به روش منعطف و با شرایط متفاوت فراهم شده و نیازی به مراجعه مشتریان به نمایندگی‌ها نخواهد بود.

قره یی با عنوان اینکه در حال حاضر فقط محصولات خودرویی گروه سایپا در این سامانه‌ها عرضه می‌شود گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده ، بزودی فروش قطعات، آپشن و بیمه خودرو هم نیز در این سامانه‌ها ارائه خواهند شد.

مشتریان این گروه خودرویی می‌توانند از طریق پایگاه رسمی گروه صنعتی سایپا به نشانی www.saipacorp.ir به این سامانه متصل شوند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar