آغاز فروش دومین مدل بورگوارد در ایران + کاتالوگ

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:37
آغاز فروش دومین مدل بورگوارد در ایران + کاتالوگ

بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان، شرکت کیان‌موتور قیمت مدل جدید بورگوارد BX5 را در ایران اعلام کرد.

این خودرو از یک موتور ۱.۸ لیتری توربو استفاده می‌کند که  حداکثر ۱۹۰ اسب بخار نیرو در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور در ۱۷۵۰ دور را می‌تواند تولید کند. این موتور به یک گیربکس شش دنده اتومات متصل شده که نیرو را به تمامی چرخ ها منتقل می‌نماید.

طبق بخش‌نامه جدید کیان‌موتور، قیمت بورگوارد BX5 در ایران علی‌الحساب ۲۳۹ میلیون تومان تعیین شده که بسیار بالاتر از همه پیش‌بینی‌هاست. مشتریان می‌توانند در طرح پیش فروش سه مرحله‌ای این خودرو ثبت نام کنند. در ابتدای طرح این خودرو به ۶۰ میلیون تومان پیش پرداخت نیاز است و یک ونیم ماه بعد ودیعه دوم با مبلغ ۶۰ میلیون تومان نیز بایستی پرداخت شود. نهایتا با نزدیک شدن به سررسید نود روز کاری، ودیعه سوم با محاسبه سود مشارکت و شرایط روز (شامل نرخ بیمه، مالیات ارزش افزوده، هزینه های قانونی و…) از مشتریان دریافت خواهد شد.باید منتظر ماند و دید واکنش بازار به این قیمت‌گذاری چگونه خواهد بود.

جدول قیمت بورگوارد BXG

محصول مدل قیمت (تومان)
بورگوارد BX5

۲۰۱۸ ۲۳۹ میلیون

کاتالوگ رسمی بورگوارد BX5

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

8 دیدگاه ها برای "آغاز فروش دومین مدل بورگوارد در ایران + کاتالوگ"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
علی
مهمان

با سلام
بنده شخصا مدل bx 7 این ماشینو خریداری کردم و ب جرات میگم از ۲۴ ساعت ۴ ساعت صرف مطالعه در باره خودرو و مراجعه به نمایشگاه میکنم. این ماشین بسیار عالی هستش و مثل خیلی از ماشین های دیگه مثل مزدا ۳ خیلی ب قیمتش بعد از به مدت کوتاه اضافه میشه.

Khashayar
مهمان
لطفا بدون آگاهی نظر ندید بوگوارد یک کمپانی احیا شدس که تمامی قطعاتش در آلمان پک و تولید و در چین مونتاژ میشه هم چنین تنها چیزی که در این ماشین آلمانی نیست گیرباکس ژاپنیش هست که مستقیم از ژاپن به چین وار میشه هم چنین باید گفت که این ماشین که من شخصا در مراسم رونمایی و تست درایوش حضور داشتم و ماشین رو تست کردم واقعا کیفیت یک آلمانی با وقار رو داره چون واقعا آلمانی هستش همچنین باید گفت با توجه به سطح آپشن زیبایی و هر چیزی یک سر و گردن بالا تر از کره ای… بیشتر
مرتضی
مهمان

این ها مردم رو اسگول فرض کردن به مولا

مانی
مهمان

خب پژو ۲۰۰۸ که خیلی بهتر از اینه ، ۱۰۰ میلیون هم ارزون تره

محسن
مهمان

سلام داداش ماشین چی داری ؟
بوررررررررگواااااااارررررررررررردددددددادردادییررررررررررردد
خخخخخخ
اسمش خیل با حاله

Arsln.aj
مهمان

چینی با روکش آلمانی(:

سینا
مهمان

کی برای ماشین چینی ، ۲۳۹ میلیون اونم علی الحساب پول میده اخه ؟؟؟؟

reza
مهمان

این برند و خودروهاش اصلا آلمانی نیستند بلکه توسط شرکت فوتون چین خریداری شدند و از موتور و گیربکس گرفته تا بقیه قطعاتش همگی طراحی و ساخت چین هستند و چینی ها فقط میخوان با زنده سازی یه برند ورشکست شده فروش محصولات خودشون رو با قیمت بالا افزایش دهند.بعید نیست چند سال دیگه شرکت های چینی برندهای هامر و پونتیاک و پلیموت و … هم خریداری کنند