آمیکو قیمت جدید آسنا را اعلام کرد

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
آمیکو قیمت جدید آسنا را اعلام کرد

گروه آمیکو در حاشیه حضور خود در نمایشگاه آفرود برج میلاد، ضمن اعلام قیمت آمیکو آسنا، قیمت جدید این پیکاپ آفرودی را اعلام کرد و پیش ثبت نام فروش این خودرو را انجام داد.

نمایشگاه آفرود برج میلاد هفته پیش برگزار شد و آمیکو به عنوان تولید کننده جدیدترین پیکاپ آفرودی ایران با حضور خود در این نمایشگاه توانست تا ارتباطش را با گروه‌های آفرودی و مصرف کنندگان این خودروها قویتر کند.

قیمت جدید پیکاپ آمیکو آسنا ۲۴۷ میلیون تومان اعلام شده که افزایشی ۳۰ میلیون تومانی نسبت به قیمت قبلی دارد و طی برگزاری این نمایشگاه، به متقاضیان این پیکاپ ۷ میلیون تومان تخفیف خرید نقدی اعطا می‌شد. همچنین بین افرادی که در پیش خرید آمیکو آسنا شرکت کرده بودند، قرعه کشی برای هدای یک خودرو برگزار شد.

آمیکو قیمت جدید آسنا را اعلام کرد

گروه آمیکو برنامه دارد تا در آیندهٔ نزدیک نسخهٔ فیس لیفت و قویتر آسنا را به بازار ایران معرفی کند. نسخهٔ جدید آمیکو آسنا به موتور ۲٫۴ لیتری توربو مجهز است و توان آن از طریق گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو می‌رسد. امکاناتی مانند کروزکنترل، نمایشگر بزرگتر، تریم جدید، سیستم تهویه خودکار به روز شده و… بر روی آسنای جدید نصب شده است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "آمیکو قیمت جدید آسنا را اعلام کرد"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
║█║▌║ saeed Sj║▌█║
مهمان

شمارو نمیدونم ولی من که زیر ۲۰۰ ام برای این ماشین هزینه نمیکنم

علی
مهمان

تا پارسال ۲۹۰برا هایلوکس هم زور بود ولی الان که در جریانید چه قیمتی داره…