آیا کرمان موتور جایگزینی برای النترا در نظر گرفته است؟

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
آیا کرمان موتور جایگزینی برای النترا در نظر گرفته است؟

شرکت کرمان‌موتور به جای النترا تولید داخل، چه خودروهایی به متقاضیان تحویل می‌دهد؟

پیرو خبر روز پیش مبنی بر توقف تولید هیوندای النترا مونتاژی، کرمان موتور چند خودروی جایگزین را برای این خودرو در نظر گرفته است.

کرمان موتور قصد دارد ۳ محصول سانتافه، جک S5 و جک S3 را به جای هیوندای النترا و با قیمت روز به متقاضیان تحویل دهد.

نکته خیلی عجیب که در این بخشنامه وجود دارد این است که محصولات جایگزین را با قیمت روز محاسبه کرده‌اند و خودرویی مانند سانتافه که در زمان ثبت‌نام (بهمن ماه ۹۶) با قیمت ۳۳۵ میلیون تومان و ۷ میلیون هم تخفیف یعنی ۳۲۸ تومان بوده است را در حال حاضر ۳۵۷ میلیون برای متقاضیان محاسبه کرده‌اند ...!

کاربران خیلی زیادی گلایه داشته‌اند که هیچ نمایندگی‌ای به طور تلفنی پاسخگوی آنان نیست و به طور حضوری که به نمایندگی‌های کرمان موتور مراجعه نموده‌اند طرح‌های زیر را پیشنهاد داده‌اند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

6 دیدگاه ها برای "آیا کرمان موتور جایگزینی برای النترا در نظر گرفته است؟"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
مصطفی
مهمان
دوستانی که الانترا مونتاژی ثبت نام کردند و بعد با فریب و نیرنگ شرکت کرمان خودرو، پول ثبت نام رو پس گرفتند یا خودروی دیگری جایگزین کردند، لطفاً برای اقدام قانونی علیه شرکت کرمان خودرو به من پیام دهند. آی دی تلگرام: @mmmmmmmm_2018 این شرکت برای اینکه مشتریان ثبت نامی رو از سر خودش باز کند، ادعا کرد که تولید الانترا کاملاً منتفی شده و هیچ راهی جز تحویل خودروی جایگزین یا برگشت پول نیست، اما از مهرماه ۹۷ الانترای مونتاژی به افراد دلخواه تحویل داد و در بازار عرضه کرد. کرمان خودرو بنا بر اعلام خود سایت این شرکت… بیشتر
حسین
مهمان

به یاری خدا و همکاری مردم ان شاا..از روز شنبه کمپین تحریم خریدتمامی خودروهای صفر داخلی و خارجی کلید خواهد خورد و و بعد از مدتی قیمتهای حبابی و کاذب خودروها و باد کردن تمامی این خودروها روی دست تولید کنندگان و دلالان خواهیم بود و آن وقت است که برای فروش خودروهایشان با شرایطی که خریدار تعیین میکند خواهیم بود .این قضیه در تمام دنیا جواب داده و فقط همکاری مردم خودمان را میخواهد.

رضا
مهمان

بعید میدونم تو ایران این اتفاق بیافته …

جواد
مهمان

این وسط حال دلالان دیدنی ست

شکایت از کرمان موتور
مهمان

سلام
دوستان لینک گروه رو برای کسانی که از شرایط جایگزینی هیوندا متضرر میشن بفرستین که گروهی پیگیر قضیه بشیم

https://t.me/joinchat/CHq3B0gLGPhDkY2xU5eqzA

ایرضا
مهمان

خدا خیرت بده