تحریم ها را پشت سر خواهیم گذاشت

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
تحریم ها را پشت سر خواهیم گذاشت

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تصریح کرد: با تجربه ای که در تحریم های دوره پیش داشتیم تحریم ها را پشت سر خواهیم گذاشت.

مصطفی خان کرمی در جلسه با نمایندگان منتخب ایران خودرو در استان خراسان از ایجاد شرایط باثبات در تولید در آینده ای نچندان دور خبر داد و گفت: با رسیدن تولید به وضعیت ثابت و یکنواخت، تحویل خودرو به متقاضیان هم با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

وی افزود: با افزایش تولید میزان تاخیر در تعهدات به متقاضی به شدت کاهش خواهد یافت.

خان کرمی با عذرخواهی از متقاضیان برای تاخیر در تحویل خودروها، شرایط حاکم در اقتصاد جامعه را حساس توصیف کرد و گفت: با تدابیری که اندیشیده شده میزان تاثیر تحریم را به حداقل خواهیم رساند.

وی از افزایش ظرفیت تولید محصولات هایما و اچ ۳۰ کراس در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: این محصولات جذابیت زیادی برای متقاضیان دارد و در صدد هستیم تا با افزایش ظرفیت خواست متقاضیان را تامین و رضایت آنان را جلب کنیم.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با ذکر این که تعهدات محصول ۲۰۰۸ به طور کامل انجام خواهد شد گفت: قطعات مورد نیاز برای تولید این خودرو تامین شده و به شمار خودروی ثبت نامی تولید انجام خواهد شد.

خان کرمی تصریح کرد: با برگشت تولید به شرایط عادی برنامه های فروش جدیدی را برای محصولات ایران خودرو اعلام خواهیم کرد.

وی جبران تولید و تاخیر در تحویل خودروهای ثبت نامی را اولویت اول ایران خودرو در شرایط فعلی دانست.

در ادامه نمایندگان منتخب ایران خودرو در استان خراسان به طرح دیدگاه ها و نظرات و همچنین دغدغه های خود در وضعیت فعلی پرداختند و معاون بازاریابی و فروش هم ضمن قدردانی از همراهی نمایندگان با ایران خودرو جواب های لازم به هر یک از نمایندگان را ارایه کرد.

در آخر جلسه با اهدای لوح، از تلاش های نمایندگان ایران خودرو در استان خراسان تقدیر شد.

لازم به ذکر است که در این جلسه مدیر بازاریابی و شبکه فروش ایران خودرو و مدیران منطقه ای ایران خودرو در خراسان هم حضور داشتند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar