سانگ یانگ تیوولی مونتاژ داخل

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
سانگ یانگ تیوولی مونتاژ داخل

مدیر عامل رامک خودرو که نمایندگی رسمی خودروهای سواری سانگ یانگ کره جنوبی در کشور را به عهده دارد از احداث کارخانه تولید خودروهای تیوولی این شرکت در کشور خبر داد.

علی عزیزی با اشاره به سابقه شرکت رامک خودرو در تولید و مونتاژ اتوبوس در ایران گفت: شرکت رامک خودرو از سال ۹۱ تولید اتوبوس های برون شهری و بازسازی اتوبوس های درون شهری را انجام داده که با تکیه بر دیدگاه تولید این شرکت وارد فاز تولید خودروی سواری تیوولی هم شد.

مدیر عامل رامک خودرو یادآوری کرد: در حال حاضر تمامی مراحل زیرساخت و آماده سازی کارخانه در حال انجام است و با توجه به قرارداد بلند مدت با سانگ یانگ کره جنوبی برای تولید چند مدل از خودروهای آن شرکت در کشور خودروهای تیوولی تولید داخل به عنوان نخستین محصول تولیدی مونتاژ داخل از اسفند ماه سال جاری روانه بازار خواهد شد.

وی ارائه جزئیات کامل و بیشتر از این برنامه را موکول به برگزاری کنفرانس خبر این شرکت که به زودی برگزار خواهد شد نمود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "سانگ یانگ تیوولی مونتاژ داخل"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
کیوان
مهمان

کاش جناب عزیزی جان در مورد نحوه مونتاژ در داخل با وجود تحریم های اخیر هم توضیح می دادند.وقتی پژو بعد این همه سال همکاری ایران را ترک میکند چطور امکان ورود کره وجود دارد!!!!؟

میثم
مهمان

هر خودرویی رو بیان مونتاژ کنن اما حداقل ۷۰درصد مردم توان خرید نداشته باشن چه فایده کاش تدبیری صورت گرفته بشه که مردم با تمدن ایران حسرت خودروهای درجه ۲ خارجی رو نداشته باشن .برام مهم نیست بسازن یا نسازن