عظیم خودرو جدیدترین خودروساز ایران آماده افتتاح شدن است

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
عظیم خودرو جدیدترین خودروساز ایران آماده افتتاح شدن است

معاون استاندار لرستان گفت: عظیم خودرو جدیدترین خودروساز ایران آماده افتتاح شدن است.

«گودرز امیری» در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین شرایط بعضی واحدهای صنعتی استان اظهار کرد: استاندار لرستان تاکنون پیگیری‌های زیادی برای تعیین تکلیف پارسیلون داشته و بالاخره در یک ماه اخیر با پیگیری‌هایی که داشتند توانستند مجوز را از بانک مرکزی برای سرمایه گذاری بانک‌ها بگیرند.

وی ادامه داد: حال بخش عمده‌ای از مطالبات معوق کارگران این کارخانه پرداخت شده و حقوق جاری آن‌ها هم در حال پرداخت است و در چند ماه اخیر کنسرسیوم مربوطه اقدام به گرفتن مشاور در راستای ظرفیت یابی این واحد تولیدی کرده است.

امیری اضافه کرد: با توجه به فرسودگی تجهیزات و خطوط تولید نمی‌توان با وضعیت فعلی اقدام به فعال سازی این کارخانه کرد و پیشنهاد استاندار این بود که این مجموعه به منطقه ویژه اقتصادی خرم آباد تبدیل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان در ادامه اشاره‌ای هم به مزایای مناطق ویژه اقتصادی داشت و افزود: مناطق ویژه اقتصادی دارای مزیت‌های خیلی مناسبی بوده و از معافیت‌هایی هم برخوردار است و ارزش افزوده بسیاری برای سرمایه گذاران ایجاد می‌کند و اگر کنسرسیوم به این نتیجه برسند که می‌توان این گروه را به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل کرد این امر محقق خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آخرین شرایط خودروسازی بروجرد، تصریح کرد: خودروسازی بروجرد قبلاً تحت عنوان زاگرس خودرو محصولات خود را تولید و وارد بازار می‌کرد که به علت های گوناگونی در سال‌های اخیر شاهد تعطیلی این واحد تولیدی بودیم وی با ورود شرکت خودروسازی عظیم خودرو و سرمایه گذاری در این واحد تولیدی اقدامات خوبی در این عرصه انجام گرفته است.

امیری بیان کرد: عظیم خودرو بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان در این مجموعه سرمایه گذاری کرده و بر اساس اعلام سرمایه گذار پروژه ۱۸ شهریورماه نخستین خودروی این مجموعه به بازار عرضه خواهد شد و شاهد افتتاح این واحد تولیدی بزرگ خواهیم بود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "عظیم خودرو جدیدترین خودروساز ایران آماده افتتاح شدن است"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
مهمان
مهمان

جالبه اینا که پول ملت رو گرفته بودن و بیشتر از تعداد ثبت سفارش کرده بودن حالا چطور از دلالی به خودروساز تبدیل شدن!

فرشید
مهمان

انقد دزدیدن تا بالاخره خودروساز شدن!!