افزایش قیمت خودرو تقصیر سایت‌های اینترنتی است!

بروزرسانی در: شنبه 28 اردیبهشت 98 ساعت 11:24
افزایش قیمت خودرو تقصیر سایت‌های اینترنتی است!

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو کرج، یکی از دلایل افزایش قیمت خودرو را فعالیت سایت‌های اینترنتی و اعلام قیمت‌های ناعادلانه در این سایت‌ها عنوان کرد.

زد فور کار: حمید کریمی یکی از دلایل گرانی خودرو را سایت‌های خرید و فروش اینترنتی دانست و گفت: این سایت‌ها توازن بازار را به شدت بهم ریخته است و قیمت‌هایی ناعادلانه در آنها اعلام می‌شود.

کریمی افزود: در ضمن ما این هشدار را به مردم می‌دهیم که این سایت‌ها به هیچ وجه قابل اطمینان نیستند، چطور ممکن است که یک سایت قیمت خودرو را برای هفته آینده آینده اعلام کند؟ یا اینکه یک خودرو را به چهار نفر بفروشد؟

وی اظهار کرد: متولی این سایت‌ها معلوم نیستند و مشخص نیست چه کسی آنها را اداره می‌کند؛ اگر در هرکدام از واحدهای صنفی مجوز دار حقی از مردم پایمال شود من به شخصه برای احقاق حق مردم حتی آن واحد صنفی را پلمب می‌کنم، ولی در این سایت‌ها هیچکس پاسخگوی مردم نیست.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو کرج در ادامه به بازار خودرو کیانمهر، اشاره و اظهار کرد: این بازار خودرو که به شیطان بازار هم معروف است توسط شهرداری برای کسب درآمد بیشتر اجاره داده می‌شود به این طور که هرکس قیمت اجاره ماهانه بالاتری بپردازد، بازار مال اوست.

وی ادامه داد: ارقامی مثل ۷۰ یا ۸۰ میلیون تومان هم اصلاً غیر عادی نیست و خود این بازار هم موجب افزایش قیمت خودرو شده است. اگر قرار است بازاری به این شکل وجود داشته باشد باید زیر نظر اتحادیه باشد نه اینکه بدون وجود کارشناس و یا ناظری در آن بازار خرید و فروش انجام بشود.

کریمی، اپلیکیشن‌های حمل و نقل را هم غیر مطمئن دانست و گفت: این شرکت‌ها به چه صورتی اداره می‌شود؟ این شرکت‌ها فقط با ارائه کارت ملی در گوشه خیابان اقدام به استخدام راننده می‌کنند و باقی ماجرا مشخص نیست، در هر مسئله‌ای ما منتظر این هستیم تا اتفاق ناگواری رخ دهد سپس جبران کنیم ما در این مورد چرا پیشگیری نمی‌کنیم تا نیاز به درمان نداشته باشم؟

وی اظهار کرد: مردم در سطح شهر بنرهای تبلیغاتی سایت‌های اعلام قیمت خودرو و املاک و شرکت‌های حمل و نقل شهری را می‌بینند و این بنرها را سند اعتبار آنها می‌دانند در صورتی که هیچکدام از آنها مورد تأیید نیستند.

ایسنا

گرانی خودرو توجیهی ندارد

نبود قیمت خودروی دست دوم در بازار مجازی خودرو

فرایندهای صوری موجب افزایش قیمت خودرو شده است

اعدام مافیای دلالی خودرو قیمت پراید را به ۲۰ میلیون تومان برمی گرداند!

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "افزایش قیمت خودرو تقصیر سایت‌های اینترنتی است!"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
علی
مهمان
من یه مصرف کننده هستم که به دلیل افزایش شدید قیمت توان خرید ماشین رو ندارم، ولی این دولت همیشه یاد گرفته تقصیر رو‌بنداز گردن بقیه در صورتی که این افزایش قیمت ها فقط به دلیل کاهش ارزش پول ملی در برابر ارزهایی مثل دلار هستش و عدم تخصیص دلار دولتی به واردکنندگان خودرو و قطعات بوده،به نظر شما فقط ماشین گرون شده؟ تمامی اجناس چهار الی پنج برابر شده، دولت اگه خیلی راست میگه و دلش به مردم میسوزه قیمت دلار رو برگردونه روی دوهزار تومان،تا ببینیم قیمت اجناس به مرور زمان ارزون میشه یا نه،یه چسب دوقلوی هل… بیشتر
ممد
مهمان

حرفهای شما کاملا درسته ولی کو گوش شنوا