خالی شدن حباب قیمت خودرو

پنج شنبه 9 خرداد 98 ساعت 15:03
خالی شدن حباب قیمت خودرو

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس عقیده دارد برخورد با قیمت‌سازی در فضای مجازی و تصویب طرح ساماندهی بازار خودرو موجب کاهش قیمت خودرو در بازار شد و این روند ادامه دار خواهد بود.

عبدالله رضیان عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به کاهش قیمت خودرو در بازار در روزهای گذشته، گفت: هرچند به خاطر فضای روانی، قیمت خودرو در ماه‌های اخیر افزایش چشم‌گیری پیدا کرد ولی برخورد دستگاه قضایی با قیمت‌سازی در فضای مجازی کاهش نرخ چهارچرخ‌ها را رقم زد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با ذکر اینکه قیمت کنونی خودرو واقعی نیست، افزود: باید تدابیر ویژه ای در نظر گرفته شود تا قیمت خودرو واقعی شده و کاهش یابد.

حجم تولیدات ایران خودرو و سایپا کفاف نیاز بازار را می‌دهد

وی با ذکر اینکه حجم تولیدات ایران خودرو و سایپا کفاف نیاز بازار را می‌دهد، اظهار کرد: خودروهای خارجی تنها ۷ درصد بازار را تشکیل می‌دهند و فقط قشر متمول جامعه می‌توانند از این خودروهای لوکس استفاده کنند در نتیجه ممنوعیت واردات خودرو نمی‌تواند دلیلی برای گرانی این کالا باشد.

افزایش تولید گروه های خودروسازی در راه است

این نماینده مردم در مجلس دهم یادآوری کرد: تیراژ خودور در سال اخیر به ۶۰۰ دستگاه در روز کاهش پیدا کرده بود ولی در سال ۹۸ تولید این شرکت‌ها به ۴ هزار دستگاه افزایش پیدا کرد و تا ۴ ماه آینده ظرفیت تولید آن به سال ۹۶ نزدیک می‌شود.

خانه ملت

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar