قیمت خودروهای داخلی و مونتاژ امروز سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۸

بروزرسانی در: سه شنبه 17 اردیبهشت 98 ساعت 16:14
قیمت خودروهای داخلی و مونتاژ امروز سه شنبه 17 اردیبهشت 98

قیمت خودرو امروز سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۸

گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش ۵ تا ۱۵ میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی و ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومانی قیمت خودروهای مونتاژی در بازار را دارد.

در دو هفته گذشته قیمت انواع خودروهای داخلی و وارداتی با رشد قابل توجه‌ای مواجه شده است به طوری که معاملات بازار به طور کامل قفل شده و خریداران دست از خرید برداشته‌اند. در این وضعیت واحدهای نظارتی برای مدیریت بازار و عدم گسترش قیمت‌های کاذب در انواع خودروها اقدام به ممنوعیت اعلام قیمت خودروها در سایت‌های معروف کشور پرداختند تا شاید با این ابزار مانع رشد کاذب قیمت خودرو شوند.

طی چند روز گذشته این تصمیم عاملی شده تا روند نزولی قیمت‌ها در بازار به وجود آید به طوری که قیمت پراید ۱۱۱ که نزدیک به ۶۱ میلیون تومان در آگهی‌های فروش رسیده بود امروز به قیمت ۵۴ میلیون تومان رسیده و خودروهایی مانند سراتو حدود ۳۵۰ میلیون تومان قیمت دارد که نزدیک به ۵۰ میلیون تومان پایین‌تر از هفته اخیر است.

علاوه بر این مشاهدات امروز قیمت انواع خودروها نشان می‌دهد در مجموع قیمت خودروهای داخلی ۵ تا ۱۵ میلیون و خودروهای مونتاژی ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان کاهش پیدا کرده است.

قیمت خودروهای داخلی و مونتاژ امروز سه شنبه 17 اردیبهشت 98

قیمت خودروهای داخلی و مونتاژ امروز سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۸

تسنیم

قیمت پراید 

قیمت خودرو سایپا

قیمت خودرو ایران خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

3 دیدگاه ها برای "قیمت خودروهای داخلی و مونتاژ امروز سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۸"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
علی
مهمان

اکثر قیمت هایی که درج کردین کمتر از قیمت بازار هستش، دقیقا همین امروز ۱۸ اردیبهشت مزاد۳ از چندین نمایشگاه قیمت گرفتم زیر۵۲۰ میلیون نگفتن
متاسفانه معلوم نیست چه خبره تو این مملکت

حمید
مهمان

با اخبار دروغ ارزان شدن خودرو و پاک کردن قیمت میخوان ددر افکار عمومی جلوه بدن ارزانیست .متاسفم بحال *** .هیچ کسی از جمله خود ****علاقه ای به ارزانی ندارد چون از همین راه کسب درآمد میکند

علی
مهمان

چقدر مسخره! قیمت پارس! قیمت ۲۰۶!تیپ۲و۵وsd واقعاااا!!؟