اطلاعیه بهمن موتور برای خریداران هاوال

بروزرسانی در: چهارشنبه 12 دی 97 ساعت 15:25
اطلاعیه بهمن موتور برای خریداران هاوال

گروه بهمن موتور اعلام کرد خریداران هاوال در صورت تمایل می‌توانند نسبت به استرداد وجوه با محاسبه سود مطابق ضوابط اقدام کنند.

حمیدرضا علیزاده، با اشاره به اینکه براساس برنامه ریزی‌ها در خرداد ماه امسال پیش فروش خودروی هاوال H2 جهت تحویل در ماه‌های مهر و آبان انجام شد، اظهارداشت: متاسفانه قطع تبادلات بانکی با کشور چین در حوزه تأمین قطعات و تولید خودرو، اعمال تحریم‌های بین المللی صنعت خودرو و بالاخص تحریم شرکت بهمن عاملی شد تا این گروه نتواند تعهدات خود در قبال متقاضیان این دوره از ثبت نام را انجام دهد و فقط تعهدات تا پایان شهریورماه ایفا شده است.

وی با ذکر اینکه هم اکنون برای کسب رضایت متقاضیان هاوال حسب درخواست شماری از آنها نسبت به تغییر خودروی خود به خودروی B30 اقدام نموده‌اند، افزود: گروه بهمن موتور اعلام نموده در صورت تمایل متقاضیان، نسبت به استرداد وجوه با محاسبه سود مطابق ضوابط اقدام خواهد نمود.

معاون فروش گروه بهمن در مورد اعتراضات متقاضیان نسبت به قیمت B30 هم گفت: اطلاعات و آنالیز قیمت به نهادهای ذیربط ارسال شده که قیمت نهایی این خودرو در طول روزهای آینده از طرف آن سازمان اعلام خواهد شد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "اطلاعیه بهمن موتور برای خریداران هاوال"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
خ ن
مهمان

بعنی هیچ نهادی و ارگانی وجود نداره بداد این مردم بدبخت برسه؟

سعید
مهمان

خسته نباشین واقعا”
وقتی که دلار ۴۲۰۰ بود پول ملت رو گرفتین
و حالا که دلار بالای ۱۰۰۰۰ تومنه میخاین پولشونو با سود پس بدین؟
اگه مشتریان دنبال سود بودن که میرفتن پولشونو میذاشتن بانک !
بهتره بجای بهانه آوردن و فروش ماشین توی بازار آزاد به تعهدتون عمل کنین و ۶۵ سال اعتبارتونو به باد ندین