اطلاعیه سایپا در خصوص مشکل در فروش اینترنتی سایپا

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
اطلاعیه سایپا در خصوص مشکل در فروش اینترنتی سایپا

سایپا اعلام کرد: پس از گذشت ۳ ساعت از آغاز زمان فروش محصولات در روز جاری، نزدیک به ۵ هزار خودرو به فروش رسیده و طبق روال هم در جریان است.

متن این توضیحات به شرح زیر است:

 به منظور پاسخ گویی به نیاز متقاضیان، شرکت خودروسازی سایپا امروز چهارشنبه ۱۰/۵/۹۷ اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود کرده است و پس از گذشت ۳ ساعت از شروع زمان فروش محصولات، نزدیک به ۵ هزار خودرو به فروش رسیده است.

این در حالی است که در این فروش اینترنتی شرکت خودروسازی سایپا بیش از ۳۹ هزار محصول از خانواده های x100، x200، برلیانس و خودرو آریو عرضه شده است.

بر اساس این گزارش شرکت سایپا به منظور رفاه بیشتر متقاضیان گرامی، با برخورداری از بیشترین سرعت اینترنتی موجود در داخل کشور عرضه محصولات خود را شروع کرده و شرایط خرید محصولات به طور عادی و روال معمول درحال انجام است.

نحوه فروش محصولات در این دوره هم طبق روال یک سال گذشته گروه سایپا و بدون هیچ گونه تغییری انجام پذیرفته و این فروش با نظارت نهادهای مسئول بالا دستی و سازمان بازرسی کل کشور در حال انجام است.

با توجه به عرضه تعداد قابل توجهی از محصولات، مشتریان محترم می توانند بدون هیچ گونه مشکلی اقدام به ثبت نام محصولات عرضه شده کنند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar