اطلاعیه مهم سایپا در مورد قیمت‌های بازار

بروزرسانی در: شنبه 6 مهر 98 ساعت 01:14
اطلاعیه مهم سایپا در مورد قیمت‌های بازار

شرکت خودروسازی سایپا با انتشار اطلاعیه‌ای از تداوم برنامه این شرکت برای افزایش تولید و تنظیم بازار خودرو از طریق اجرای مستمر طرح فروش فوری و عمل به تعهدات قبلی خبر داد.

مشروح این اطلاعیه به شرح زیر است:

به اطلاع تمامی هم وطنان گرانقدر به خصوص مشتریان محترم خرید محصولات شرکت خودروسازی سایپا می‌رساند، این شرکت با حمایت دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت و همکاری همه نهادهای ذیربط و همچنین با اتخاذ تمهیدات و تدابیر مدیریتی، برنامه افزایش تولید و عرضه خودرو و هم عمل به تعهدات قبلی در سال جدید را مثل ماه‌های پایانی سال پیش، با جدیت دنبال می‌کند.

بر همین اساس با توجه به استمرار قطعی طرح فروش فوری و ادامه روند عرضه خودرو توسط سایپا همچنانکه در اسفند ماه سال اخیر بعد از یک دوره افزایش مقطعی، قیمت بعضی محصولات این شرکت متعادل گردید، اکنون هم قیمت محصولات تثبیت شده و دارای ثبات باشد.

پس از تمامی علاقه‌مندان به خرید محصولات سایپا درخواست می‌شود به شایعات بی‌پایه و اساس مانند احتمال کاهش تولید و یا افزایش قیمت‌ها در آینده، توجه نکرده و برای خرید خودرو، با آرامش خاطر محصولات مورد نیاز خود را از طریق مبادی اعلامی این شرکت مانند سایت اینترنتی فروش فوری خریداری کنند و اطمینان داشته باشند شرکت سایپا همه تلاش خود را برای افزایش تولید و عرضه خودرو و کنترل قیمت‌ها در بازار خواهد کرد.

قیمت محصولات سایپا

فروش فوری سایپا

فروش نقدی سایپا

فروش اقساطی سایپا

ثبت نام پیش فروش سایپا

قیمت پراید

سایپانیوز

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

4 دیدگاه ها برای "اطلاعیه مهم سایپا در مورد قیمت‌های بازار"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
سعید
مهمان

قبله عید ساینا ۴۵.۵ ثبت نام شدش الان ۵۳.۵ قیمتش متعادل شد دیگه اونم روزی ۷ یا۸ تا

محمد
مهمان

ما خیالمون از همین حرفا راحت و آسوده بود که این شد وضعمون

ارش
مهمان

جونه سایپا امکان نداره ما لیاقته مهربونیه شمارو نداریم لطفا خواهشا کمتر تولید کنیین بیشتر قیمت رو ببرین بالا ما نه پورش میخوایم نه بنز فقط پراید و ساینا میخوایم لطفا پراید رو بکنین ۱۰۰ میلیون تا به ارزشه واقعیه خودش برسه این کارو با صنعت بزرگ خودرو نکنین سایپا و ایرانخودرو چشم و چراغه این مردم هستند لطفا یکم از آپشن هایه پراید و ساینا کم کنین ممنون اه

مهران
مهمان

۵١تومن پرایدو کردن میگن دیگه ثابت شد افزایش کاهش پیدانمیکنه