اطلاعیه گروه بهمن درباره مشکلات صنعت خودرو

سه شنبه 6 آذر 97 ساعت 13:47
اطلاعیه گروه بهمن درباره مشکلات صنعت خودرو

گروه بهمن موتور با بیش از ۶۵ سال سابقه فعالیت در صنعت خودرو سازی ایران، همواره در جهت مشتری مداری قدم برداشته و رضایت متقاضیان محترم را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

به دنبال سؤالات بعضی از مشتریان محترم گروه بهمن موتور در مورد مسائل و مشکلات بروز یافته که بتازگی دامنگیر صنعت خودروی ایران شده و به تبع آن گروه بهمن موتور هم از آن مستثنی نبوده است، این گروه اطلاعیه‌ای را به شرح ذیل منتشر کرد:

گروه بهمن موتور با بیش از ۶۵ سال سابقه فعالیت در صنعت خودرو سازی ایران، همواره در جهت مشتری مداری قدم برداشته و رضایت متقاضیان محترم را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است، در این وضعیت هم برآنیم تا با مدیریت وضعیت، از بحران به وجود آمده گذر نماییم.

با اعمال تحریم‌های صنعت خودرو ایران که شرکت‌های طرف قرارداد خارجی به پیروی از این سیاست، فعالیت‌های خود در ایران را به تدریج کمرنگ نموده‌اند، تولیدات این گروه هم کاهش قابل توجهی داشته که این عمل منجر به بروز تأخیر در تحویل بعضی از محصولات به متقاضیان محترم شده است.

ضمن پوزش از مشکلات به وجود آمده به اطلاع می‌رساند

هم اکنون تحویل خودروهای تکمیل وجه شده متقاضیان محترم بر اساس اولویت‌های ثبت نام در دست اقدام است.

گفت و گو با شرکت‌های طرف قرارداد خارجی در مورد رفع مشکلات تولید ادامه دارد و به محض رفع مشکلات تأمین، نسبت به تولید و تحویل خودروها مطابق قرارداد تنظیمی با متقاضیان محترم اقدام خواهد شد.

مطابق قراردادهای فروش که بر مبنای ضوابط و رعایت حقوق مصرف کنندگان تنظیم شده است، تا زمان ارسال دعوتنامه متقاضیان محترم، به وجه پیش پرداخت، سود مشارکت و جریمه دیرکرد مطابق مفاد مندرج در قرارداد، تعلق خواهد گرفت.

مطابق قرارداد تنظیمی با متقاضیان محترم، مبنای محاسبه قیمت خودرو، قیمت مصوب گروه می‌باشد که تعیین قیمت محصولات بر اساس قیمت تمام شده محصولات ناشی از خرید مواد اولیه بر اساس قیمت رسمی ارز در سیستم بانکی در زمان تسویه اسناد اعتباری خرید خارجی، ترخیص کالا و همچنین اثرات ناشی از تغییر شاخص‌های اقتصادی متأثر بر عوامل تولید انجام می‌گیرد.

در صورتیکه هر یک از متقاضیان محترم به هر دلیل درخواست وجه پیش پرداخت خود را داشته باشند، می‌توانند با ارائه درخواست انصراف از خرید خود، مبلغ واریزی به همراه سود مشارکت و جرائم تأخیر دریافت کنند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "اطلاعیه گروه بهمن درباره مشکلات صنعت خودرو"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
احسان
مهمان

اون قسمت آخرش دروغ محض
امروز ۴ دی ماه کارگزارشون میگفت شرکت سود انصراف برای پس گرفتن پول میده نه مشارکت. تازه اونم ظرف ۲۰ روز کاری اگه بده. پاشونو گذاشتن رو خرخره ملت.

فرهان
مهمان

واقعا اون قسمت که صحبت از مشتری مداری میکنه ادمو تحت تاثیر قرار میده