اعلام مشخصات فنی هاوال H2 از سوی بهمن موتور + بروشور

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:37
اعلام مشخصات فنی هاوال H2 از سوی بهمن موتور + بروشور

شرکت بهمن موتور که سال پیش در نمایشگاه خودروی تهران، از شاسی بلند کوچک هاوال H2 رونمایی کرده بود، روز گذشته بروشور رسمی این خودرو را منتشر کرد.

این خودرو که قرار است به صورت CKD در خط تولید بهمن موتور مونتاژ شود، در واقع کوچک‌ترین مدل بزرگ‌ترین شاسی بلند ساز کشور چین محسوب می‌شود و با ظاهر جذاب، کابین جادار و قیمت مناسبی که دارد، انتظار می‌رود فروش خوبی در بازار کشورمان داشته باشد.

در حال حاضر، هاوال H2 پرفروش‌ترین کراس آور کامپکت بازار چین می‌باشد. در سال ۲۰۱۷، روی هم رفته شرکت هاوال بیش از ۲۳۲ هزار دستگاه از این خودرو در سراسر جهان فروخته که همین، آن را جزو ۵ شاسی بلند کوچک پرفروش دنیا قرار داده است.

پیشرانه

مطابق با بیانیه رسمی بهمن موتور، هاوال H2 از یک موتور توربو ۱.۵ لیتری با ۱۴۰ اسب بخار نیرو و ۲۰۲ نیوتن متر گشتاور بهره خواهد برد که به یک گیربکس شش دنده اتومات تیپ ترونیک متصل می‌شود و خروجی‌های خود را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. این خودرو با داشتن ابعادی معادل ۴۳۳۵ میلی متر طول، ۱۸۱۴ میلی متر عرض و ۱۶۹۵ میلی متر ارتفاع و طراحی بدنه‌ای زیبا و شیک، قطعاً نظر خیلی‌ها را با توجه به قیمت زیر ۱۰۰ میلیونی که گفته می شود خواهد داشت به خود جلب خواهد کرد.

کابین

هاوال H2 اگر چه یک کراس آور کامپکت محسوب می‌شود، ولی طراحی جادار کابین آن به راحتی می‌تواند ۵ سرنشین بالغ را داخل خود جای داده و فضای سر و پای خوبی را در اختیار آن‌ها قرار دهد. به طور کلی اگر بخواهیم بگوییم، کیفیت ساخت کابین در مقایسه با رقبای این خودرو خیلی خوب نیست و به نوعی می‌توان گفت، هاوال در این بخش کم کاری کرده است.

امکانات و تجهیزات

با خرید این خودروی چینی، از امکاناتی مانند سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سان روف، سیستم تهویه مطبوع اتومات دو منطقه‌ای، روکش چرم صندلی‌ها، صندلی برقی راننده قابل تنظیم در شش جهت، فرمان چرمی، چراغ‌های جلو اتومات، چراغ‌های LED روز روشن، مه شکن جلو و عقب، برف پاک کن اتومات، سنسور دنده عقب، یک صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی، شش ایربگ جلو، جانبی و پرده‌ای و بسیاری موارد دیگر بهره مند خواهید شد.

فضای بار

۳۰۰ لیتر ظرفیت صندوق عقب هاوال H2 در مقایسه با رقبای خود بسیار کم است و همین یکی از معایب بزرگ آن محسوب می‌شود. محفظه‌های نگهداری وسایل داخل خودرو خوب است و جا بطری‌هایی در تمامی درب‌ها و دو جالیوانی در جلو و دو جالیوانی دیگر در عقب، نیازهای شما را برطرف خواهند کرد.

مصرف سوخت آن چگونه است؟

هاوال H2 خودرویی نسبتاً تشنه است. هاوال می‌گوید در چرخه ترکیبی، این خودرو به صورت میانگین ۹ لیتر به ازای هر صد کیلومتر بنزین مصرف می‌کند.

نظر شما در مورد این خودرو چیست؟ در سگمنت شاسی بلندهای کوچک بازار، به نظر شما هاوال H2 آیا حرفی برای گفتن خواهد داشت؟

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

34 دیدگاه ها برای "اعلام مشخصات فنی هاوال H2 از سوی بهمن موتور + بروشور"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
داود
مهمان
سلام سه سال پیش تو نمایشگاه خودرو اصفهان این ماشین به همراه سه چهارتا از کانسپتای بالاترش از طرف عظیم خودرو با قیمت ۴۸ میلیون تومن ارایه شد ولی چون لیزینگ معتبر نبود و شرکت بدقول تو بازار نیومد .عکسای این ماشین و میتونین با سرچ کردن نمایشگاه خودرو اصفهان و سال ۱۳۹۵ پیدا کنین . تمام قطعات چینیه حتی اونایی که مارک زیمنس خورده دقت کنید مارک زیمنس تو بیشتر قطعات الکترونیکی دیده میشه ولی زیمنس چینه نه آلمان . این مدل ساده ترین نمونه ارایه شده تو نمایشگاه اصفهان بود اسم اصلی مدل هم ((ملینا)) هست. به هر… بیشتر
کسمایی
مهمان

واقعا ماها چقدر بدبختیم که اینا باید به ما حکومت کنن، چین چندین شرکت خودروسازی داره و هر سال دارن مدلهای جدید تولید میکنن، اینا هم یه چراغ عوض میکنن و موتور ۲۰ سال پیش توش کار میذارن و به خورد ماها میدن، شرم آوره

امین
مهمان

سلام.قیمتش اگه زیر صد تومن باشه میتونه رقیب سر سختی واسه تیگو۵ و تیگو۷ و جکS5 باشه

نریمان
مهمان

قیمت گذاری خودرو در ایران بر حسب کیفیت و بهای تمام شده نیست.و مستقیما به استقبال مردم برمیگرده.قرار بود پژو۲۰۰۸ هم قیمتی حدود ۸۰ میلیون داشته باشه ولی به دلیل استقبال مردم الان قیمتشو سرچ بفرمایید تا متوجه شوید.
این خودرو هم همچین سرنوشتی رو داره.
نمونه دیگر هم خودرو بسترن گروه بهمن که به دلیل استقبال بی دلیل مردم به شکل مسخره ای داره بالا میره.

مهدی
مهمان

امیدوارم یه روزی بازار خودرو ایران تو مسیر درست بیفته تا مجبور نباشیم وقتمون رو برای بحث در مورد بی کیفیت ها هدر بدیم. سوال من اینه که آیا خرید خودروهای چینی بی کیفیت چه ربطی به حمایت تولید داخلی داره؟ دیگه آخه اینا رو چرا به قیمت واقعیشون نخریم؟

سعید
مهمان

من فقط حس خوبی به ماشین های چینی ندارم وگرنه خیلی باحاله و میگرفتم.فقط میترسم نکنه بگیرم وسایلش نباشه تعمیر کار نداشته باشه و زیاد خراب بشه و افت قیمت زیاد داشته باشه

مجيد
مهمان

ماشین چینی هرچى باشه بازم چینیه و اصالت نداره

کیوان
مهمان

اگر با قیمت زیر صد میلیون به بازار بیاید که بعید است و با توجه به افزایش قیمت سایر خودروها از جمله قیمت جدید ۱۱۶ میلیونی s5 و نظر به خوشنامی کمپانی و بازار جهانی از جمله امارات،قطعا بازار را قبضه خواهد کرد

محسن
مهمان

خودرو واقعا خوب و به صرفه ای است
ممنون از اطلاعات خوبتان.

شهاب
مهمان

به نظر میرسه مصرفش یه مقدار زیاد هست ولی در کل این ماشینه خوبی ممکنه باشه