افزایش تقاضای خرید خودرو و کمبود فروشنده

یکشنبه 28 بهمن 97 ساعت 11:47
افزایش تقاضای خرید خودرو و کمبود فروشنده

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاهداران خودرو در مشهد گفت: به خاطر نوسان قیمتها در حال حاضر تقاضا برای خودرو در بازار زیاد است ولی فروشندگان حاضر به فروش نیستند.

حمیدرضا حیدری نمایشگاههای محلی خودرو را مکانی برای فروش خودروهای امانتی و حق الزحمه آنها را از محل معامله میان فروشنده و خریدار یاد کرد و گفت: به دلیل بی ثباتی قیمتها حجم معاملات خودرو به شدت کاهش یافته یه صورتی که ظرف چند ماه گذشته ۲۰ درصد نمایشگاهداران خودرو در مشهد پروانه کسب خود را باطل کرده اند.

وی افزود: در این وضعیت قیمت خودروهای ایرانی و خارجی در طول چند روز گذشته به شدت افزایش یافته و به نظر می رسد نظارتی بر این بخش انجام نمی گیرد. بر این اساس رشد بی رویه قیمتها فروشندگان را در فروش خودرو متزلزل کرده ولی در عین حال تقاضا برای خرید رو به افزایش گذاشته است.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاهداران خودرو در مشهد ادامه داد: از طرف دیگر گروه های خودروساز وعده می دهند که خودرو را پنج درصد کمتر از قیمت کف بازار توزیع می کنند، سپس نسبت به پیش فروش خودروها اقدام کرده ولی هنگام توزیع با تاخیر عمل می کنند.

وی گفت: نمایشگاهداران در بازار خودرو هیچ نقشی ندارند ولی شرایط حاکم بر بازار روز به روز شرایط فعالیت را برای آنان دشوارتر می کند.

۵۳۰ نمایشگاه خودرو دارای جواز کسب در سطح کلانشهر مشهد فعالیت دارند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar