افزایش قیمت محصولات سایپا و سرگردانی مشتریان

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:37
افزایش قیمت محصولات سایپا و سرگردانی مشتریان

سرگردانی مشتریان خودروسازی سایپا و در ادامه افزایش قیمت خودروها، مشکلاتی را برای نمایندگی‌ها و خریداران خودروها ایجاد کرده است.

تعدادی از خریداران محصولات پیش فروش شده سایپا و پارس خودرو روز گذشته درنمایندگی ها با مشکلاتی روبرو شدند. مشتریانی که در آخرین روز تکمیل خرید خودروهای پیش فروش شده به نمایندگی‌ها مراجعه کرده بودند با اختلالاتی در شبکه فروش مواجه شدند و نتوانستد کار خود را پیش ببرند. و جالب‌تر اینکه درست در پایان همان روز در حالیکه بقیهٔ نمایندگی‌های شرکت برای انجام کارهای خریداران در دسترس نبودند و تعطیل شده بودند، گروه خودروسازی سایپا بخش نامهٔ افزایش قیمت محصولات خود را ابلاغ کرده است.

در واقع این اتفاق باعث شد که شرکت خودروسازی سایپا علاوه بر کم کاری در تکمیل وجه خودروها، چند میلیون تومان بیشتر پول از مشتریان دریافت کند. یعنی عملاً سایپایی‌ها شرایطی را ایجاد کردند که مشتری‌ها برای تحویل گرفتن خودرو خود چند میلیون بیشتر هزینه کنند که این با شوکه شدن و عصبانیت خریداران همراه بود. در حالی که اگر دیروز تکمیل وجه خودروها فراهم می‌شد خریداران می‌توانستند خودروهای خود را چند میلیون ارزانتراز قیمت‌های اعلام شده تحویل بگیرند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar