اولین نمونه‌های لیفان X70 وارد کشور شد

بروزرسانی در: پنج شنبه 23 بهمن 99 ساعت 10:43
اولین نمونه‌های لیفان X70 وارد کشور شد

گروه خودروسازان بم که به عنوان نمایندهٔ جدید لیفان در ایران شناخته می‌شود، چند وقتی است که نمونه‌های اولیهٔ لیفان X70 را به کشور آورده و هم اکنون، شماری از این شاسی بلند چینی در گمرک پیام حضور دارند.

گویا این خودروها هم مثل دیگر خودروهای دیگر در انتظار سپری کردن مراحل ترخیص هستند. البته که خودروسازان بم لیفان X70 را به صورت نمونه وارد کشور کرده و بدیهی است در صورت موفقیت آمیز بودن تست‌های فنی و تطبیق، این خودروی شاسی بلند وارد خط تولید این گروه می‌شود.

هم اکنون خودروسازان بم تولید لیفان ۸۲۰ را بر عهده دارد و قرار است که بزودی محصولاتی مانند لیفان X50، لیفان X60، لیفان X70، لیفان X7 و… را به سبد فروش خود اضافه کند.

برخی احتمال می‌دهند که نمونه‌های وارد شده از X70، در نمایشگاه خودروی تهران ۹۷ رونمایی شوند و متقاضیان این دسته از خودروها، بتوانند در این رویداد خودرویی با محصول جدید لیفان و خودروسازان بم آشنا شوند.

لیفان X70 خودرویی است شاسی بلند و چینی که به موتوری دو لیتری تنفس طبیهی با قدرت ۱۴۵ اسب بخار و گشتاور ۱۸۵ نیوتن متر مجهز است. توان این موتور از طریق یک گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلوی X70 منتقل می‌شود.

وجود امکاناتی مانند سانروف، استارت دکمه‌ای، نمایشگر لمسی، سیستم تهویه اتوماتیک، کروزکنترل، سنسور نور، دوربین و سنسور پارک عقب، تریم داخلی چرم مصنوعی، سامانهٔ کنترل پایداری و… باعث می‌شود که با توجه به پیشرانه و مشخصات فنی لیفان X70، این خودروی شاسی بلند رقیب جدی‌ام وی‌ام X33S شناخته شود.

لذا می‌توان توقع داشت که خودروسازان بم با داخلی سازی حداقلی برای این خودرو، بتواند شاسی بلند جدید لیفان را با قیمتی کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان وارد بازار کند. البته که این خودرو قابلیت فنی خاصی ندارد و در بحث امکانات رفاهی و ایمنی متمایز نسبت به رقبای هم قیمت ظاهر نمی‌شود.

اولین نمونه‌های لیفان X70 وارد کشور شد

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "اولین نمونه‌های لیفان X70 وارد کشور شد"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
saman
مهمان

خوشگله ولی اگه از اون قیمتای عجیب و غریب براش نزارن….!