اگر خودرو ارزان نشود وزیر صمت استیضاح خواهد شد

شنبه 18 اسفند 97 ساعت 16:37
اگر خودرو ارزان نشود وزیر صمت استیضاح خواهد شد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با انتقاد شدید از افزایش قیمت‌های خودروهای داخلی از جمله پراید گفت: از وزیر صمت مجدانه خواستیم که به این موضوع را رسیدگی کند و اگر به نتیجه نرسند احتمال دارد که وزیر به خاطر این موضوع استیضاح شود.

محمد مهدی زاهدی پیش از ظهر امروز در جلسه خبری به مسئله واردات خودروهای خارجی و خودروهای داخلی پرداخت و گفت: نمایندگی‌های خودرو در استان‌ها کاره‌ای نیستند، شرکت‌های بزرگی مثل پارس خودرو، ایران خودرو، بهمن خودرو، کرمان خودرو و ... باید پاسخگوی مردم باشند که پیش فروش داشته و قرارداد با مردم بسته‌اند.

وی ادامه داد: یکی از مطالبات ما از وزیر فعلی صنعت، معدن و تجارت برای حضور این مسئولیت این بود که وقت بسیاری را برای خودروسازی‌ها بگذارد و مسائل را بررسی و حل کند.

زاهدی تصریح کرد: برخی از خودروها از جمله پراید ۹۵ درصد قطعات آنها ساخت داخل است، نمی‌شود به خاطر یک قطعه کوچک قیمت را دو تا سه برابر کنیم.

وی یادآوری کرد: از وزیر صمت مجدانه خواستیم که این مسئله را رسیدگی کند و اگر به نتیجه نرسند احتمال دارد که وزیر به خاطر این موضوع استیضاح شود، ولی امیدواریم بتواند بر خودروسازی‌ها مسلط شود و شرایط  نابهنجار قیمت‌ها را برگیرد، ضمن اینکه باید برای خودروهای خارجی هم ساماندهی انجام گیرد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar