ایران خودرو در پی افزایش ۴۰ درصدی قیمت‌ها است؟!

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
ایران خودرو در پی افزایش 40 درصدی قیمت‌ها است؟!

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از عدم ارائه محصولات ایران خودرو به بازار انتقاد شدید و تاکید کرد: متأسفانه تولیدکنندگان به هیچ عنوان به شعار سال عمل نمی‌کنند و با انبارگری محصولات خود منتظر بالا رفتن قیمت‌ها هستند.

محمد عزیزی با انتقاد از عدم ارائه محصولات ایران خودرو به بازار، عنوان کرد: متأسفانه در وضعیتی که مردم به دنبال خرید و استفاده از کالای داخلی هستند، نزدیک به یک ماه است که سایت فروش محصولات ایران خودرو بسته و فروش محصولات این کمپانی متوقف شده است.

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی با ذکر اینکه این عمل ایران خودرو قطعاً تخلفی آشکار به شمار می‌آید و وزیر صنعت، معدن و تجارت باید در این خصوص پاسخگو باشد، افزود: کمیسیون صنایع مجلس قطعاً به این مساله ورود می‌کند و در جلسه هفته پیش رو خود این مساله را در حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در دستور کار خود قرار می‌دهد.

وی با ذکر اینکه ایران خودرو به دنبال افزایش قیمت و عرضه محصول تولیدی خود با افزایش ۴۰ درصدی است، ادامه داد: در حالیکه محصولات تولیدی این کمپانی با دلار ۳۵۰۰ تومان تولید شده آن‌ها به دنبال ارائه خودرو با قیمت دلار ۴۲۰۰ به بالا هستند.

عزیزی این اقدام ایران خودرو در سال حمایت از تولید ملی را خلاف آشکار شعار سال خواند و اضافه کرد: در وضعیتی که مردم در پی استفاده از کالای داخلی هستند شاهد هستیم که خودروسازان ایران با عدم عرضه محصولات خود در خلاف مسیر شعار سال قدم برمی‌دارند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "ایران خودرو در پی افزایش ۴۰ درصدی قیمت‌ها است؟!"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
mh.ghaffari
عضو سایت

اینا اینقدر بی شرفن که مردم و حمایت از تولید ملی و کارگر حالیشون بشه،سودشون هم کم بشه یه مشت کارگر بدبخت و منفصل میکنن.گیر یه مشت زالو افتادیم……

پژمان
مهمان

یعنی خاک خاک خاک……