ایران خودرو: دست دلالان را از بازار کوتاه کردیم

بروزرسانی در: شنبه 6 مهر 98 ساعت 19:28
ایران خودرو: دست دلالان را از بازار کوتاه کردیم

مصطفی خان کرمی معاون بازار یابی و فروش ایران خودرو با ذکر این مطلب گفت: طرح های جدید فروش ایران خودرو توانسته به خوبی نابسامانی های ایجاد شده در بازار را مدیریت کند و هم اکنون بازار از وضعیت پیشین دور شده و هموطنان می توانند با فراغ بال نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام کنند.

وی افزود: در راستای مدیریت شمار مراجعین به وب سایت فروش ایران خودرو و بهبود ارائه خدمت به مشتریان خرید خودرو از طریق اینترنت، فروش هر گروه از محصولات در یک روز ویژه شروع شد و به همین صورت ادامه می یابد.

خان کرمی تصریح کرد: فروش های ویژه ایران خودرو که هم زمان با عید سعید فطر شروع شد، با عرضه گسترده در شیوه های گوناگون فروش، امکان تهیه محصولات متنوع این گروه را برای سلایق گوناگون متقاضیان فراهم کرد که این کار موجب درهم شکستن بازار کاذب دلالان و واسطه های سودجو شد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تصریح کرد: با برنامه ریزی انجام گرفته متقاضیان واقعی نیازی به خرید خودرو از بازار آزاد نخواهند داشت و می توانند با خیالی راحت از طریق پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو و یا نمایندگی های مجاز ایران خودرو یکی از روش های فروش پیش بینی شده را انتخاب و نیاز خودرویی خود را تامین کنند.

وی یاد آورشد:‌ همه قیمت های عرضه شده در روش های فروش ایران خودرو مطابق فهرست قیمت این گروه خودروساز بوده و هیچ یک از نمایندگی ها اجازه کسب وجه اضافه از متقاضیان را ندارند. بر همین پایه خریداران می توانند در صورت مشاهده چنین مواردی، با شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ تماس گرفته و مساله را گزارش کنند.

خان کرمی یادآوری کرد: ایران خودرو در راستای انجام تعهدات شرکت صنعتی ایران خودرو مبنی بر عرضه محصولات و تامین نیاز مصرف کنندگان حقیقی بازار، مرحله سوم فروش ویژه عید فطر در قالب روش فروش قطعی (با ارائه سود مشارکت در تولید) که از روز شنبه دوم تیرماه شروع شده بود، همچنان ادامه دارد و مشتریان می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه ایران خودرو و یا نمایندگی های مجاز سراسر کشور نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

قیمت محصولات ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو

فروش نقدی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو

ثبت نام پیش فروش ایران خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar