با مرتکب شدن ۲ تخلف همزمان خودروی شما توقیف می‌شود!

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
با مرتکب شدن 2 تخلف همزمان خودروی شما توقیف می‌شود!

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در طول سفر اگر راننده‌ای مرتکب ۲ تخلف همزمان شود خودروی او به مدت ۷۲ ساعت توقیف خواهد شد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس روز جمعه به نقل از سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: سرعت، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ، تخلفاتی هستند که خط قرمز پلیس به حساب می‌آیند و در طول مسیر با مرتکب شدن ۲ تخلف همزمان خودروی شما توقیف می‌شود.

وی همینطور از آماده باش ماموران پلیس راه با توجه به افزایش حجم سفرها در فصل تابستان خبر داد و گفت: ماموران در قالب گشت‌های محسوس و نامحسوس برای افزایش ایمنی جاده‌ها و ارائه خدمات بهتر به مردم به طور شبانه روزی حضور دارند.

سرهنگ حیدری با ذکر اینکه شمار گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس در جاده‌های کرمانشاه به ۹۰ تیم می‌رسد، افزود: ۳۰ تیم از این شمار گشت‌های نامحسوس هستند.

رئیس پلیس راه کرمانشاه همینطور از رانندگانی که قصد سفر دارند؛ خواست تا پیش از حرکت از طریق سامانه ۱۲۰۲۰۲۰ نسبت به استعلام خلافی خودرو و نمره منفی گواهینامه خود مطلع شوند.

وی خاطرنشان کرد: خودروی رانندگانی که ۳۰ درصد نمره منفی در گواهینامه و بیش از ۱۰ میلیون ریال جریمه در سوابق آنان ثبت شده باشد از طرف پلیس راه توقیف خواهد شد.

سرهنگ حیدری همینطور از رانندگان خواست تا ضمن رعایت فاصله طولی، از هرگونه تغییر مسیر ناگهانی خودداری کرده و در صورت خستگی در جای امنی توقف و به مقدار کافی استراحت کنند.

استان کرمانشاه بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar