با کیفیت ترین خودروهای ایران خودرو چیست؟

بروزرسانی در: شنبه 6 مهر 98 ساعت 19:27
با کیفیت ترین خودروهای ایران خودرو چیست؟

براساس نتایج منتشر شده از طرف شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شش محصول ایران خودرو با چهار ستاره کیفی بالاترین سطح کیفی موجود در محصولات ساخت داخل را به خود اختصاص داد.

برمبنای نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد کشور در دو بخش کیفیت ظاهری و عملکردی، شش محصول ایران خودرو با چهار ستاره کیفی سبد محصولات ایران خودرو را به لحاظ کیفی ارتقا دادند، به صورتی که در گروه قیمتی بیش از یک میلیارد ریال ، پژو ۲۰۰۸ و سوزوکی گراند ویتارا و در رده قیمتی ۲۵۰ میلیون تا ۵۰۰ میلیون ریالی پژو ۲۰۷ و پژو ۲۰۷ اتوماتیک، تندر ۹۰ پلاس و تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک چهار ستاره کیفی را از آن خود کردند.

همچنین درآخرین ارزیابی شرکت بازررسی، کیفیت و استاندارد ایران، وانت تندر ۹۰، هایما اس ۵، رانا، دنا پلاس، ۲۰۶ و ۲۰۶ اس دی از محصولات تولیدی ایران خودرو سه ستاره کیفی را کسب کردند.

این گزارش نشان می دهد که روند ارتقای ستاره کیفیت محصولات ایران خودرو از سال ۹۴ تا ۹۷ حکایت از افزایش سطح کیفی محصولات و در نهایت افزایش ستاره های کیفیت را دارد و شرکت صنعتی ایران خودرو با اجرای طرح های کیفیت در زنجیره ارزش تولید محصولات، توانسته نتایج ارزشمندی کسب کرده و جایگاه محصولات خود نزد متقاضیان و جامعه را ارتقا دهد.

لازم به ذکر است که هم اکنون حدود ۶۵ درصد از محصولات ایران خودرو دارای سطح کیفیت ۳ و ۴ ستاره هستند و هیچ یک از محصولات سواری این گروه خودروساز در سطح کیفی تک ستاره نیستند.

این شرکت با دارا بودن ۶ محصول چهار ستاره، ۶ محصول سه ستاره و ۶ محصول دو ستاره در بین خودروسازان داخلی از نظر کیفیت محصول سرآمد است !

منبع: ایکو پرس

قیمت محصولات ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو

فروش نقدی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو

ثبت نام پیش فروش ایران خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

6 دیدگاه ها برای "با کیفیت ترین خودروهای ایران خودرو چیست؟"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
Mst
مهمان

تندر نود چیه ک وانتش باشه
مگه تندر نود با وانتش چ فرقی میکنه ک اونا ب وانتش ۳ستاره دادن ولی اسمی از تندر نود نبردن
اینا میخوان با این کار بگن ک ما هم هستیم و صنعت خودرو سازی کشور ما دست کمی از کشورای اروپایی نداره

عرفان نعمتی
مهمان

دنا پلاس توربو چطور ؟؟؟؟؟؟

Reza
مهمان

Jok migid????:))))))

احمد
مهمان

باریکلاااااا

Hojjat. Urmia
مهمان

قیمت ۲۰۷ اتو و ال نود پلاس اتو رو بین ۲۵ تا ۵۰ میلیون زده ،، خداییش چی میزنی داداچ؟؟

مرتضی
مهمان

پس تندر ۹۰ E2 کجاس؟!