با ۵۰ میلیون تومان چه خودرویی می‌توان خرید؟

بروزرسانی در: سه شنبه 16 بهمن 97 ساعت 16:47
با 50 میلیون تومان چه خودرویی می‌توان خرید؟

بررسی قیمتها در بازارخودرو نشان می‌دهد، امکان خرید حداقل ۱۰ خودروی تولید داخل با بودجه ۵۰ میلیون تومانی وجود دارد.

همواره در سراسر دنیا، بازارهای خودرویی گوناگونی وجود دارند. از طرفی، یکی از عجیب‌ترین بازارها در زمینه خرید و فروش خودرو، مربوط به ایران است. متاسفانه بازار خودرویی ایران به خاطر هرج و مرج‌های متعدد، عدم ثبیت قیمت‌ها، کم فروشی‌ها و تخلفات عدیده انجام گرفته از طرف فروشنده‌ها، بسیار دچار تلاطم بوده و کارشناسان این حوزه عقیده دارند که تا مشکلات عنوان شده حل و فصل نشود، نمی‌توان امید به تثبیت بازار داشت. در همین رابطه، امروز قصد داریم با نگاهی به وضعیت کنونی بازار خودرویی ایران، بهترین مواردی را که می‌توان با بودجه ۲۵ الی ۵۵ میلیون تومان خریداری کرد را عنوان کنیم.

لازم به ذکر است، خودروهای گازسوز هم در این بررسی به خاطر عدم دریافت بعضی از استانداردهای لازم حضور نخواهند داشت.

در اینجا لازم است بر این نکته تاکید شود که خودروهایی که ما امروز به معرفی آن‌ها می‌پردازیم تنها بخشی از خودروهای موجود در کشور هستند.

اگر بخواهیم از خودرو دارایی پایین‌ترین قیمت آغاز کنیم، همانطور که معلوم است که ابتدا باید سراغ پراید برویم. با مبلغی نزدیک به ۳۷ میلیون تومان. در ادامه می‌توان به گزینه‌های بعدی مثل تیبا، تیبا ۲، ساینا دنده‌ای، ام وی‌ام ۱۱۰، وانت آریسان، وانت پراید، پژو ۴۰۵، سمند اس ای و نمونه‌های دیگری از خودروهای دست دوم اشاره کرد.

لازم به ذکر است، در بازار دست دوم‌ها هم باید به سمند آل ایکس مدلهای سال‌های ۸۱ تا ۹۵، سمند سورن مدل سالهای ۸۶ تا ۹۳، پژو پارس مدلهای سال‌های ۸۶ تا ۹۳، تندر ۹۰ مدل‌های سالهای ۸۶ تا ۹۱، هیوندای ورنا دنده دستی فقط مدلهای ۸۶، کیا ریو دنده دستی مدلهای ۸۶ تا ۹۱، مزدا ۳۲۳ در نمونه‌های دنده دستی و اتومانیک از مدل سالهای ۸۱ تا ۸۶، سیتروئن زانتیا مدال سالهای ۸۰ تا ۸۵ اشاره کرد.

همانطور که اشاره شد تمامی خودروهای یاد شده حداکثر دارای قیمت ۵۵ میلیون تومان هستند پس مراقب باشید در بازار پرنوسان این روزها از شما سو استفاده نشود.

کمبود قطعات ام جی و رنو در بازار

واقعاً سلطان بازار خودرو کیست؟

طرح جایگزینی خودروهای گروه رنو شرکت سایپا در حال آماده سازی است

تسنیم

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "با ۵۰ میلیون تومان چه خودرویی می‌توان خرید؟"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
کسمایی
مهمان

بیشرفا زندگی مردم رو خراب کردن

Monza , Itali
مهمان

بد بخت شدیم رفته