بررسی جریانات ممنوعیت واردات خودرو از سوی مجلس

چهارشنبه 15 اسفند 97 ساعت 13:37
بررسی جریانات ممنوعیت واردات خودرو از سوی مجلس

نایب رئیس دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از اجرای تحقیق و تفحص از جریانات گذشته بعد از ممنوعیت واردات خودرو و تصمیم های اخذ شده از طرف دولت در این زمینه خبر داد.

فریدون احمدی با بیان این خبر افزود: هم اکنون هیچ جواب روشنی به مردم داده نمی شود و سرمایه های مردم با مشکلات گوناگونی رو به رو است که موجب نارضایتی آن ها شده است.

وی با تاکید بر اهمال دولت در زمینه ترخیص خودروها تصریح کرد: در زمینه ممنوعیت واردات آن و همچنین ترخیص خودروهای دپو شده در گمرکات هم تصمیمات خلق الساعه ای اخذ شده که مردم را آزار داده و نارضایتی ایجاد کرده است.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تصمیمات گذشته دولت نشان داد که تحریم های داخلی به مراتب موثر و کارآمدتر از تحریم ترامپ بوده و رئیس جمهور آمریکا برای فشار به ایران و اجرای تحریم ها، باید یک دوره نزد مسئولان و تحریم کنندگان داخلی بیاموزد!

احمدی ادامه داد: هیات وزیران در حالی ممنوعیت واردات خودروها و همچنین ترخیص خودروهای دپو شده در گمرکات را ابلاغ کرده که به هیچ عنوان به اثرات این تصمیم ها آگاه نیست و این تصمیمی است که دولت گرفته و خود هم باید این گره را باز کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن و مجلس شورای اسلامی در مورد نقش این کمیسیون در بهبود این وضعیت هم گفت: ورود کمیسیون صنایع و معادن به این موضوع، دخالت در کار قوا است و تنها کاری که می توان در این زمینه انجام داد، فریاد است که بارها زده ایم اما در نظر داریم با انجام تحقیق و تفحص در جریانات گذشته ممنوعیت واردات خودرو، نارضایتی های مردمی را کاهش دهیم.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar