بررسی مشکلات خدمات پس از فروش در نشست مشترک با معاون وزیر صنعت

بروزرسانی در: سه شنبه 13 آذر 97 ساعت 17:17
بررسی مشکلات خدمات پس از فروش در نشست مشترک با معاون وزیر صنعت

دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش از برگزاری جلسه‌ای مشترک با معاون امور صنایع و اقتصادی وزیر صنعت، معدن و تجارت با هدف آگاه کردن مسئولان از شرایط موجود در هفته آینده خبر داد.

عباسعلی غیاثی با ذکر این مطلب افزود: در صورت ادامه محدودیت‌های موجود بر سر تأمین قطعات و همچنین موانع موجود بر سر راه واردات قطعه، به طور قطع در آینده نه چندان دور شاهد مشکلاتی بر سر ارائه خدمات پس از فروش خواهیم بود.

وی ادامه داد: امکان پیش بینی بر سر رفع موانع موجود برای تأمین قطعات وجود ندارد ولی در حال حاضر در آینده نه چندان دور در صورت ادامه محدودیت‌ها مشکلی بر سر تأمین قطعه وجود دارد این در حالیست که در حال حاضر بعضی خودروها مشکلاتی بر سر تأمین لنت دارند.

دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش در جواب به این که آیا تا به حال شکایتی در خصوص کمبود قطعه به انجمن ارسال شده است، تصریح کرد: چند مورد شکایت به طور محدود به انجمن ارائه شده ولی بیشتر اعتراض‌ها به تعزیرات و یا سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ارسال می‌شود چون انجمن مرجع رسیدگی به شکایت مردم نیست.

غیاثی ادامه داد: در نشست‌های مشترک با مسئولان دولتی هشدارهای لازم مبنی بر به وجود آمدن مشکلات بر سر ارائه خدمات در صورت ادامه روند فعلی داده شده و امیدواریم تصمیم‌هایی در این خصوص اتخاذ شود.

 

لینک های مفید :

قیمت روز خودرو

قیمت محصولات ایران خودرو

قیمت محصولات سایپا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar