برنامه ۵ محوری توسعه گروه سایپا به زودی اعلام خواهد شد

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
برنامه 5 محوری توسعه گروه سایپا به زودی اعلام خواهد شد

مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا از برنامه ۵ محوری توسعه‌ای این گروه با هدف توسعه صادرات در چند روز آینده خبر داد.

محمدرضا سروش در حاشیه مراسم روز ملی صادرات با ذکر این خبر افزود: این برنامه در چند روز آینده تکمیل شده و به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی برنامه اصلی معاونت صادرات این شرکت خودروسازی را توسعه بازار دانست و تصریح کرد: محدودیت‌های بین المللی ایجاد شده به خصوص در زمینه انتقال ارز، مانع بزرگی برای صادرات به شمار می‌رود و اگرچه با توجه به نرخ ارز هم اکنون فرصت خوبی برای گروه ایجاد شده ولی شیوه انتقال ارز مانع اصلی در این مسیر به شمار می‌رود که در حال حذف این محدودیت‌ها هستیم تا بستر توسعه صادرات را بیش از پیش فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا در تشریح دلایل انتخاب این شرکت خودروسازی به عنوان صادرکننده نمونه هم اظهار کرد: قیمت محصول و کیفیت متناسب با قیمت در بازارهای هدف، مطلوبیت لازم را برای انتخاب خودروهای سایپا در بازارهای هدف داشته و شرکت توانسته با توجه به این دو مؤلفه محصولات خود را صادر و به عنوان صادرکننده نمونه انتخاب شود.

سروش در جواب به چگونگی اجرای تعهدات این گروه هم اظهار کرد: همکاران ما در شرکت خودروسازی سایپا بر اساس تعهد شرکت و محدودیت‌های ایجاد شده در تلاش برای اصلاح برنامه تولید هستند تا با بهبود وضعیت تولید، پاسخگوی نیاز خریداران باشند.

وی با عذرخواهی از خریدارانی که خودروهای آن‌ها با تأخیر رو به رو شده، افزود: امیدوارم با بهبود وضعیت کسب و کار با توجه به محدودیت‌های موجود پاسخگوی مردم باشیم.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar