به زودی خبرهای خوشی از ایران خودرو منتشر خواهد شد

بروزرسانی در: شنبه 6 مهر 98 ساعت 19:14
به زودی خبرهای خوشی از ایران خودرو منتشر خواهد شد

براساس جدیدترین اخبار به دست آمده، به زودی خبرهای خوشی از اقدامات ایران خودرو برای مقابله با تحریم‌های یکجانبه و غیرقانونی آمریکا بر ضد صنعت خودروی ایران منتشر خواهد شد.

اردیبهشت ماه امسال دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در نمایش جنجالی خود اعلام کرد که از برجام خارج و شدیدترین تحریم‌های تاریخ را بر ضد مردم ایران اعمال خواهد کرد.

وی در دور نخست تحریم‌های خود که از نیمه مرداد ماه اعمال شد، صنعت خودروی ایران را هدف قرار داد که با خروج شرکای خارجی صنعت خودرو به خصوص دو کمپانی فرانسوی پژو و رنو همراه بود.

این اتفاق صنعت خودرو را تحت تأثیر قرار داد و در چند ماهه گذشته با کاهش تیراژ تولید خودرو همراه بود، ولی جدیدترین اخبار به دست آمده حاکی از آن است که بزرگترین خودروساز داخلی به خوبی از پس تحریم‌ها برآمده و در حال ضدحمله و اجرای برنامه‌های خود برای غلبه بر فشارهای خارجی است.

براساس اطلاعاتی که روز پیش منتشر شد، در بازدید چند ماه پیش علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی از شرکت صنعتی ایران خودرو، وی در جریان جدیدترین اقدامات این گروه برای مقابله با تحریم‌ها به خصوص در بخش طراحی و تولید پلت فرم ملی و توسعه محصولات قرار گرفته است.

در این بازدید هاشم یکه زارع، مدیرعامل شرکت صنعتی ایران خودرو تاکید کرده که "طبق فرمایشات حضرت آقا به این خارجی‌ها نمی‌شود اطمینان کرد و این شرکت یک مشت دشمنان را با دو مشت پاسخ خواهد داد". یکه زارع وعده داده که منتظر پاسخ ایران خودرو به تحریم‌ها باشید.

در این وضعیت جدیدترین اخبار به دست آمده حاکی از آن است که به زودی اخبار خوشی از اقدامات انجام شده از طرف ایران خودرو برای مقابله با تحریم‌ها و اقدامات خصمانه آمریکا منتشر خواهد شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو

فروش نقدی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو

ثبت نام پیش فروش ایران خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

9 دیدگاه ها برای "به زودی خبرهای خوشی از ایران خودرو منتشر خواهد شد"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
وحید
مهمان

اینا زمانی که تحریم نبودن هم قادر به ساخت خودرو نبودن.تمام قطعات ساخت چین هست.چین یک سیاست داره اگه شما پول بدی قطعه را به نام خودت تولید میکنه یا قطعه دیگران را برات کپی میکنه.اینا هنوز نتونستن موتور انجین هوندا ۱۲۵ که ماله ۴۰ ساله قبله تولید کنن.همون مونتاژ کردن رو هم درست انجام نمیدن چه برسه به تولید

احسان
مهمان

ولی فکرکنم مشت محکم تون به آمریکا نرسه و حواله دهن هموطنان بشه. چطوری؟ با دوبله و سوبله کردن قیمت لگن‌های مربوط به ۳۰ سال پیش!

سیما
مهمان

تو ۴۰ سال وابسته بودین یه شبه چه زود یاد گرفتین..
ملت رو نادان فرض کردن

مجید
مهمان

فقط هارت و هورت و حرفهای تو خالی که دیگه پیش کسی خریدار نداره .

رضا
مهمان

سلام الکی امیدوار نشید بزارید اتفاق بیافته بعد

میثم
مهمان

ملت خودشون عند این بازیا هستن
میخواین چیکار کنین؟
نهایتش یه لگن چینی جدید با قیمت سرسام آور جدید

سهیل
مهمان

دوست عزیز تو این وضعیت کسی نمیاد قیمت سرسام اور به این ماشینا بده ولی کلا گفتن تحریمو دور میزنن نگفتن ماشین و پلت فرم جدید عرضه میکنن

کیارش
مهمان

آیا کسی هست کاری کند مردم بتونن مث بقیه ملت ها خودرو با کیفیت خارجی که هم قیمت همین اشغال های ایرانیزه شده هست رو به قیمت بدون گمرکی و دلالی بخرن؟
هرکسی این کارو کنه کارش کمتر از معجزه نیست!…..

ممد
مهمان

سلام چین