به طور جدی پیگیر حل مشکلات خودروسازان هستم

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
به طور جدی پیگیر حل مشکلات خودروسازان هستم

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این که تصمیم جدیدی برای قیمت گذاری خودرو انجام نشده است، گفت: کارگروه‌های کارشناسی برای رفع دلایل افزایش قیمت خودرو تعیین کرده‌ام و به طور جدی پیگیر آن هستم تا حقوق خودروسازان و مردم تأمین شود.

رضا رحمانی در حاشیه نشست هیات دولت با ذکر این که یکی از اولویت‌های ما تثبیت قیمت خودرو و پیشگیری از نوسان آن است، اظهار کرد: یک کار گروه کارشناسی تعیین کرده‌ام تا کل فرایند تولید را بررسی کرده و عوامل افزایش قیمت‌ها رفع شود. خودروسازی یکی از صنایع عمده کشور ما است و به همین خاطر کار گروه تخصصی هم تعیین کردم تا موانع و مشکلات خودروسازان در حوزه تولید و نوسانات قیمت‌ها و ثبت نام‌ها را بررسی کنند. خود من هم به طور جدی پیگیری می‌کنم تا حقوق مردم و خودروسازان تأمین شود.

وزیر صنعت در جواب به این سؤال که آیا در خصوص قیمت گذاری خودرو تجدید نظر خواهد شد، گفت: تصمیم جدیدی در این خصوص گرفته نشده است.

وی در خصوص افزایش قیمت کالاهای اساسی، یادآوری کرد: کالاهایی که دولت آنها را در گروه یک قرار داده است نوسانات کمی داشته‌اند. بخشی از کالاهای عمومی غیر اساسی نوساناتی داشتند که تاکید رییس جمهور این است که سعی کنیم این نوسانات را کم کنیم. من هم به همکارانم گفته‌ام که در حوزه این کالاها تمهیداتی داشته باشند تا از نوسان قیمت آنها پیشگیری کرده و مردم هم بتوانند به قیمت این کالاها دسترسی روزانه داشته باشند.

رحمانی در آخر، گفت: برای واردات کالاهای اساسی مشکلی نداریم. دولت ارز این کالاها را تأمین کرده است و در حد کافی ذخیره سازی داریم.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar