بیانیه انجمن واردکنندگان خودرو در خصوص لیست تخلفات

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
بیانیه انجمن واردکنندگان خودرو در خصوص لیست تخلفات

انجمن وارد کنندگان خودرو نسبت به لیست تخلفات خودرویی منتشر شده در روز گذشته بیانه ای منتشر کرد.

با توجه به انتشار لیست واردکنندگان خودرو به دست وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت با هدف شفاف سازی تخلفات نکات زیر را اعلام می‌دارد.

۱- لیست یاد شده کاملاً به صورت غیرکارشناسانه، خام و عجولانه!!!؟ انتشار شده و تفسیر محتویات را به عهده مخاطب و خواننده واگذار نموده است.

۲- لیست مذکور شامل متخلفین نبوده و فقط اعلام اسامی بوده که در محدوده زمانی خاص اقدام به ثبت سفارش نمودند چون با توجه به اینکه زمان های ممنوعیت برای نمایندگی رسمی و غیررسمی متفاوت بوده و تشخیص تخلف به عهده مراجع قضایی می‌باشد. انتشار لیست مذکور که فاقد طبقه بندی اطلاعات است جای سوال دارد.

۳- با توجه به وضعیت کنونی کشور و بحران‌های موجود دامن زدن به شایعات و تشویش اذهان عمومی جز اینکه بهانه‌ای برای رسانه های معاند بوده و موجب اخلال در نظم عمومی گردد فایده دیگر نخواهد داشت.

در آخر ضمن حمایت از هرگونه شفاف سازی و اطلاع رسانی که انجمن واردکنندگان همیشه پیشرو و پرچمدار در این موضوع بوده است اعلام می‌دارد اطلاع رسانی می‌بایستی سنجیده و پس از کار کارشناسی صورت پذیرفته و سبب تنویر افکار عمومی گردد چون همچنان ضمن برائت اعضاء این انجمن از هر گونه تخلف به زودی اسناد و مدارکی در راستای دفاع از اتهامات وارده تحویل مسئولین قضایی کشور خواهد شد.

بیانیه انجمن واردکنندگان خودرو در خصوص لیست تخلفات

انتشار لیست تخلفات ثبت سفارش خودرو + جدول

چهره اصلی لیست تخلف ثبت سفارش خودرو + سند

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "بیانیه انجمن واردکنندگان خودرو در خصوص لیست تخلفات"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
سعید
مهمان

من نبودم من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود
خودرو وارد کردید برای اینکه مردم فرق بین فرغون های خودرو سازی های داخلی رو با خودرو های خارجی بفهمن دستتونم درد نکنه ولی چرا انقدر گرون!!
آهان زیر میزی وزارتخونه ها یادم نبود تازه زیر میزی انواع و اقسام نهاد ها بله
خودشون نگرفتن که کارمندان دارای امضا گرفتن
همه اینا با قیمت خودرو جمع میشه خریدار باید همرو بده چرا چون تحت سلطه خودرو ساز داخلی قرار داشته باشن مردم.