بیش از ۱۶ هزار نفر در طرح عید تا عید ایران خودرو نام نویسی کرده اند

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
بیش از ۱۶ هزار نفر در طرح عید تا عید ایران خودرو نام نویسی کرده اند

در ساعات اولیه ثبت نام در طرح فروش عید تا عید محصولات شرکت صنعتی ایران خودرو بیش از ۱۶ هزار نفر از متقاضیان نام نویسی کرده اند و به علت ترافیک بالا در سایت اینترنتی نام نویسی با کندی ادامه دارد.

هم اکنون به دلیل ترافیک بالای اینترنت و حجم بالای متقاضیان در صف انتظار، نام نویسی به کندی انجام می گیرد ولی همچنان درحال انجام است.

اعمال محدودیت هایی که در راستای کاهش واسطه گران و سفته بازی در ثبت نام های اعمال شده به ویژه محدودیت ثبت نام هر کد ملی و عدم امکان خرید برای متقاضیانی که در شش ماه اخیر از ایران خودرو خرید کرده اند در این ثبت نام موجب روند کندی در اجرای فرآیند فروش شده است.

اگر چه این کندی موجب طولانی شدن فرآیند ثبت نام می شود ولی محدودیت های ثبت نام برای پیشگیری از سوءاستفاده بعضی سودجویان و در راستای سیاست های ایران خودرو برای تامین خودرو برای مصرف کنندگان نهایی اعمال شده است.

لازم به ذکر است، شرکت صنعتی ایران خودرو با هدف تامین نیاز مصرف کنندگان،‌ طرح فروش عید تاعید را به اجرا گذاشته و این طرح تا زمان تکمیل ظرفیت از طریق پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir ادامه خواهد داشت.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar