تحویل اولین سری بی وای دی F3 به مشتریان

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
تحویل اولین سری بی وای دی F3 به مشتریان

گروه کارمانیا نمایندگی رسمی خودروهای بی وای دی در بازار کشور نخستین سری از خودروی سدان بی وای دی F3 را به متقاضیان خود تحویل داد.

این خودروها با کمی تأخیر تحویل متقاضیان شدند و علت این تأخیر تغییر استانداردهای ایران به استانداردهای ۸۵ گانه بود.پویا سالاری مدیر عامل کارمانیا همینطور در این مراسم عنوان کرد که میزان داخلی سازی این خودروها ۲۰ درصد است و به زودی به ۳۰ درصد خواهد رسید.

وی همینطور علت‌های افزایش قیمت این خودرو را افزایش نرخ ارز عنوان کرد و گفت که حتی افزایش دستمزد هم لحاظ نشده است. همینطور چون استانداردسازی خودرو موجب توقف تولید شده بود افزایش قیمت ناگهانی انجام شد در غیر این صورت افزایش قیمت قدم به قدم و به موازات نرخ ارز انجام می‌شود.

مدیر عامل کارمانیا همینطور از انجام مراحل تست خودروی F3 اتوماتیک خبر داد و گفت که احتمالاً فروش این خودرو تا آخر سال شروع شود. همچنین پیشرانه مدل دنده اتوماتیک دارای حجم بیشتری خواهد بود.در مورد بی اوی دی F3 باید اشاره کرد این خودرو از نوع ۴ سیلندر خطی مجهز به دو میل سوپاپ در بالا است که ۱.۵ لیتر حجم داشته و می‌تواند ۱۰۷ اسب بخار قدرت را در ۵۸۰۰ دور بر دقیقه و ۱۴۵ نیوتون متر گشتاور را در ۴۸۰۰ دور بر دقیقه تولید کند. مدل دنده دستی این خودرو مجهز به یک گیر بکس ۵ سرعته است.

مصرف سوخت ترکیبی این خودرو هم نزدیک به ۵.۹ لیتر در هر صد کیلومتر است و حداکثر سرعت آن هم به ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.تجهیزات این خودرو هم به ویژه در مقابل رقبای داخلی کاملاً در موقعیت بهتری قرار دارد و می‌توان مواردی مانند، ۲ عدد ایربگ، ترمز ضد قفل، ۴ عدد سنسور پارک، دوربین دید عقب، دوربین دید جانبی، سانروف دو حالته، چراغ‌های روشنایی در روز LED، چراغ‌های خودکار جلو، آینه‌های جانبی الکتریکی با گرمکن و تاشوی برقی، بلوتوث و کنترل روی فرمان، تهویهٔ خودکار، درب صندوق عقب برقی، صندلی عقب تاشو، صندلی‌های ایزوفیکس و کلید هوشمند را می‌توان در فهرست امکانات این خودرو مشاهده کرد.

سالاری اشاره‌ای هم به بی وای دی S7 کرد و گفت قیمت این خودرو ۱۶۰ میلیون تومان است. در آخر هم سالاری اشاره کرد که شرکت BYD پیرو سیاست‌های کشور چین است و تا زمانی که این کشور با ایران در ارتباط است مشکلی در زمینه مبادلات نخواهیم داشت.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar