تذکر نمایندگان مجلس برای رفع اخلال سایت های فروش خودرو

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
تذکر نمایندگان مجلس برای رفع اخلال سایت های فروش خودرو

سیده فاطمه ذوالقدر به همراه شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر صنعت متذکر شدند که به منظور شفاف سازی در افکار عمومی و رفع مشکلات بعدی در بازار خودرو اقدامات لازم برای رفع اخلال سهوی یا عمدی در سایت های فروش خودرو داخلی را انجام دهند.

فروش اینترنتی خودروها همواره با یک سناریوی تکراری بالا نیامدن سایت های فروش  همراه است ودر همان روز و یا هفته های بعد شاهد آن هستیم که بر اساس تخلفی عدم دسترسی به سایت رخ داده و بازار سیاهی در فروش خودروهای صفر ایجاد می کند که مشکلات زیادی را در بازار و برای مشتریان واقعی خودرو ایجاد کرده است.

بر این اساس در روز جاری هم فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو اطلاع رسانی عمومی گردید اما علیرغم تلاش های پی در پی سایت ایران خودرو به هیچ وجه بالا نیامد و امکان دسترسی برای مشتریان واقعی خودرو برای پیش ثبت نام میسر نشد.

بر این اساس فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی به همراه شماری از نمایندگان مجلس به شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت متذکر شدند که به منظور شفاف سازی در افکار عمومی و رفع مشکلات بعدی در بازار خودرواقدامات لازم برای رفع اخلال سهوی یا عمدی در سایت های فروش خودرو داخلی را انجام دهند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar