تست خودروی چری آریزو ۶ در ایران آغاز شد

بروزرسانی در: پنج شنبه 29 فروردین 98 ساعت 02:48
تست خودروی چری آریزو 6 در ایران آغاز شد

این ‌روزها خبرها حکایت از ورود سدان چری آریزو۶ دارند که وارد بازار کشور خواهد شد ، این سدان بتازگی به بازار کشور چین هم معرفی شده که توجه خیلی از کارشناسان را با توجه به ویژگی های بارز خود جلب کرده است.

در راستای ورود این محصول به بازار کشور ، واحد مهندسی و تحقیق توسعه شرکت مدیران خودرو که متشکل از مهندسان مجرب ایرانی و چینی میباشد ، تست این خودرو را در شرایط گوناگون آب و هوایی کشور همانند دیگر محصولات چری آغاز نموده است.

اولین مقصد شهر اهواز استان جنوبی و گرم سیر کشور انتخاب گردید تا در سخت ترین شرایط آب و هوایی این فرزند جوان ولی توانمند چری مورد آزمایش قرار گیرد.

برای تست محصولات جدید عموما محصول جدید در شرایط گوناگون آب و هوایی سنجیده میشود تا عملکرد پیشرانه و جعبه دنده خودرو سنجیده شود.

چری آریزو ۶ با بهره از پیشرانه معروف توربو شارژ دار که آزمایش خود را به خوبی روی تیگو۷ پس داده همراه با جعبه دمده نسل جدید ۹ سرعته CVT عرضه میشود که طبق تستهای انجام شده میتواند در مدت ۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد .

گروه مدیران خودرو برای این سدان لوکس خود همانند خودروی تیگو۷ حساسیت ویژه ایی داشته و کلیه تستها را برای تطابق پذیری محصول با شرایط آب و هوایی رو جغرافیایی کشور انجام میدهد تا در آخر محصولی مطلوب و با کارایی بالا به دست متقاضی ایرانی برسد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar