تولید ۱۵ روز خودروسازان نیاز بازار را تأمین می‌کند

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
تولید 15 روز خودروسازان نیاز بازار را تأمین می‌کند

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با اعلام اینکه خودروسازان می‌گویند روزانه ۱۵۰۰ خودرو تولید می‌کنند، افزود: اگر فقط خودروسازان تولید ۱۵ روز خود را در کوتاه مدت روانه بازار کنند بخش زیادی از نیاز بازار تأمین و آرامش در بازار حاکم خواهد شد.

سعید مؤتمنی با اشاره به اینکه بازار خودرو همچنان با بلاتکلیفی مواجه است، اظهار داشت: خودروسازان باید در طرح‌های فروش خود تحویل سریع خودروها را در اولویت قرار دهند و متأسفانه با فروش‌های بلندمدت دردی از بازار خودرو دوا نمی‌شود.

وی با اعلام اینکه خودروسازان می‌گویند روزانه ۱۵۰۰ خودرو تولید می‌کنند، افزود: اگر فقط خودروسازان تولید ۱۵ روز خود را در کوتاه مدت روانه بازار کنند بخش زیادی از نیاز مردم تأمین و آرامش در بازار حاکم خواهد شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، گفت: فروش‌های مدت داری که دو گروه ایران خودرو و سایپا شروع کرده‌اند به هیچ عنوان روند صعودی قیمت‌ها را در بازار متوقف نخواهد کرد.

مؤتمنی با ابراز اینکه نزدیک به ۲ ماه خودروسازان عرضه محصولات خود را به بازار متوقف کرده بودند، افزود: مدیریت تقاضا در بازارِ بلاتکلیف خودرو زمان‌بر است و این معضل فقط با عرضه سریع محصولات رفع خواهد شد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar