تویوتا کمری محبوب دل ایرانی ها

دوشنبه 19 آذر 97 ساعت 15:37
تویوتا کمری محبوب دل ایرانی ها

با اینکه به لطف قوانین دولتی ممنوعیت واردات، عرضه نسل هشتم تویوتا کمری در ایران به طور گسترده ممنوع است، هستند بعضی از عشاق این سدان بنزینی برجسته ژاپنی که با پرداخت بهای ارزی خودرو، به طور گذر موقت از این خودرو لذت می‌برند.

کمری جدید که شکل بسیار اسپورت و برجسته‌ای دارد، از زمان عرضه در بازار آمریکا تا کنون توانسته ۲۹۰ هزار دستگاه فروش داشته باشد و به همین میزان هم در دیگر بازارهای جهانی فروش داشته باشد. موردی که کمری را به چهارمین سدان جهان از نظر میزان فروش تبدیل می‌کند و تویوتا را به یکی از خوشبخت ‌ترین تولید کنندگان سدان در جهان بدل می‌سازد. کمری جدید که بر خلاف نسل پیشین از خطوطی تیز و خشن در بدنه خود سود برده، کابین خیلی مجللی داشته و نسبت به نسل پیشین خود گنجایش و راحتی بیشتری دارد.

تویوتا کمری محبوب دل ایرانی ها

کمری که در انواع هیبرید و بنزینی در بازاهای جهانی عرضه می‌شود، بیشتر با موتور ۲٫۵ لیتری ۲۰۴ اسبی جدیدش به ایران وارد شده و علاوه بر مصرف سوخت بسیار مناسب، از مدل‌های پایه‌ی هیوندای سوناتا، هوندا آکورد، نیسان آلتیما و شورولت مالیبو شتاب بهتر و بیشتری دارد. این خودرو در مدل ۲۰۱۸ در حالی به طور گذر موقت با بهای نزدیک به ۴۰۰ میلیون تومان در مناطق آزاد ایران به فروش می‌رسد که نسخه‌های ۲۰۱۶ و هیبریدی خودرو هم اکنون با پلاک ملی نزدیک به ۵۵۰ میلیون تومان قیمت دارند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

5 دیدگاه ها برای "تویوتا کمری محبوب دل ایرانی ها"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
majid
مهمان

فکر کن گمرکی برداشتن تو رویات سوار شدی…..پراید کجا این کمری کجا…….

حسن
مهمان

نیاد بهتره …ارزش ما پرایده

یونس
مهمان

بیاد اینقدر گرون میدن نمیشه خرید فقط ثروتمندان و دزد های مملکت سوار میشن

Amir H
مهمان

واقعا با نطرت موافقم اقا حسن

حسن
مهمان

دلم دریای خونه کسی دردم چه دونه