تکلیف خریداران بلاتکلیف خودرو در ابلاغیه افزایش قیمت‌ها مشخص خواهد شد

بروزرسانی در: دوشنبه 10 دی 97 ساعت 15:47
تکلیف خریداران بلاتکلیف خودرو در ابلاغیه افزایش قیمت‌ها مشخص خواهد شد

در جدیدترین اخبار گویا قرار است در غالب ابلاغیه اعمال افزایش قیمت‌ها تکلیف خریداران بلاتکلیف خودرو هم معلوم شود.

طی چند ماه گذشته داستان تکراری تأخیر در تحویل خودروهای خریداری شده برای متقاضیان مشکلات زیادی را به وجود آورده است. از یک سو خودروساز به بهانه اعمال افزایش قیمت‌ها تمایلی به تحویل خودروها در زمان مقرر به متقاضیان ندارد از سوی دیگر هم متقاضیان خواستار تحویل خودروهای ثبت نامی خود هستند ولی کسی به اعتراضات آنها توجه نمی‌کند و فقط در این شرایط شاهد تجمع خریداران روبه روی گروه‌های خودروساز هستیم.

البته اخبارهای گوناگون در اعلام قیمت‌های جدید هم بلاتکلیفی خریداران خودرو را در تحویل محصولات خود بیشتر از گذشته کرده است. عمده خریداران امروز با این سؤال مواجه هستند که با چند ماه تأخیر هنوز خودروهای پیش خرید شده را تحویل نگرفته‌اند حال با اعمال قیمت‌های جدید چرا باید هزینه بیشتری را به خودروسازان پرداخت کنند مگر نه اینکه خودروساز در تحویل خودرو بد قول بوده چرا متقاضیان باید تاوان این موضوع را با پرداخت هزینه بیشتر پرداخت کنند.

در جدیدترین اخبار گویا قرار است در غالب ابلاغیه اعمال افزایش قیمت‌ها تکلیف خریداران بلاتکلیف خودرو هم مشخص شود به طوری که آن دسته از خریدارانی که زمان تحویل خودروهای آنها در بخش خودروهای پر تیراژ پیش از شهریورماه ۹۷ هست تحویل خودروهای آنها با قیمت‌های قبلی انجام خواهد شد ولی آن دسته از خریداری که تحویل خودروهای آنها پس از شهریور ماه ۹۷ است محصولات خود را با قیمت‌ها جدید و البته ضمن محاسبه سود تأخیر و مشارکت تحویل می‌گیرند.

تسنیم

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "تکلیف خریداران بلاتکلیف خودرو در ابلاغیه افزایش قیمت‌ها مشخص خواهد شد"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
ارین
مهمان

ببخشید الان من موعد تحویل شهریور ۹۷ بودم اونم طرح فیروزه که از محصولات قابل عرضه بود،این طرح شامل نیمه اول سال میشه دیگ؟؟یعنی این طرحم شامل میشه؟

حاج مسعود
مهمان

چه بلایی سراین مردم درآوردند این دو خودرو نساز کلاه بردار