تکلیف ساندروهای پیش فروش شده چیست؟

شنبه 19 آبان 97 ساعت 15:57
تکلیف ساندروهای پیش فروش شده چیست؟

مدیرعامل گروه سایپا با اعلام اینکه برای حفظ منافع متقاضیان طرحی را برای تأمین قطعات ساندرو پیش بینی کرده‌ایم، گفت: هم اکنون تعهدات گروه به متقاضیان بیش از قطعات سی کی دی موجود در انبارها است.

محمدرضا سروش در پاسخ به این پرسش که با خروج رنو از کشور تکلیف خودروهای ساندرو پیش فروشی که هنوز به دست متقاضیان نرسیده چیست؟ اظهارداشت: هم اکنون تعهدات گروه به متقاضیان بیش از قطعات سی کی دی موجود در انبارها است. به همین خاطر همکاران ما در گروه پارس خودرو در تلاش برای اتخاذ تمهیداتی مناسب با همکاری وزارت صنعت هستند.

وی با اعلام اینکه برای حفظ منافع متقاضیان طرحی را برای تأمین قطعات ساندرو پیش بینی کرده‌ایم، افزود: هنوز این طرح به جمع بندی نرسیده البته اگربه نتیجه نرسیم خودروهای دیگر را جایگزین این محصول خواهیم کرد.

مدیرعامل سایپا در جواب به این سؤال که چرا شرکت با توجه به تعهدات خود، پیش بینی لازم را برای تأمین قطعات انجام نداده است، گفت: ثبت نام‌های این خودرو همه برای پیش از اردیبهشت ۹۷ است. رنو در دوره پیش با وجود تحریم‌ها از کشور خارج نشد و به همین علت دوستان هم فکر می‌کردند که این بار هم به تعهدات خود پایبند بوده و از کشور خارج نمی‌شود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

4 دیدگاه ها برای "تکلیف ساندروهای پیش فروش شده چیست؟"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
محمدباقر نقوی
مهمان
مشتریان محترم و خریداران ساندرو آن موقع که سایپا پول و سرمایه زبان بسته مردم را به جیب زده و فقط به فکر جیب خودشان بوده اند و همیشه دم از انجام تعهدات خود میگفتند و مردم ساده به دروغ های آنها باور کردنده و سرمایه و زندگی خود را بر باد دادند و الان پشت در های بسته و بدون توجه مسئولان چشم براه هستند . اگر قرار بود به من پراید بدهند من قبلا داشتم و نیاز به پیشنهاد سایپا نداشتم پس معلوم می شود که سایپا با برنامه ریزی قبلی نسبت به بالا کشیدن پول مردم اقدام… بیشتر
نازگل
مهمان

با سلام
منم موافق قبول نکردن جایگزینی با پراید هستم.
حداقال یه ماشین درست وحسابی جایگزین کنن اگه پراید میخواستیم همون موقع قبل گرونی میگرفتیم دیگه!

mili
مهمان

امروز از نمایندگی زنگ زدن گفتن بیا پراید و تیبا بگیر . گفتم نمیخام .
چرا بجاش چانگان و سراتو نمیدن ؟

دوستان طرح جایگزینی رو قبول نکنین تا مجبور شن ماشین خودمون رو بدن.(ساندرو اتومات مرداد)

صادق
مهمان

به جاش دگنیتی بدهند و ماتفاوت هم بگیرند