تیگو ۷ یک ساله شد

یکشنبه 27 آبان 97 ساعت 12:59
تیگو 7 یک ساله شد

مرداد ماه سال ۱۳۹۶، لوکس‌ترین خودرو چینی بازار، چری تیگو ۷ در هیاهوی بسیار توسط اولین خودروساز چینی به بازار ایران ورود کرد و در مراسمی با حضور سفیر کشور چین و مدیران ارشد کمپانی چری و شریک تجاری‌اش یعنی مدیران خودرو از آن رونمایی شد.

در ابتدای کار خیلی از کارشناسان تیگو ۷ را جاده صاف کن خودروهای چینی برای ورود به بازار لوکس‌ها و سطحی بالاتر می‌دانستند و شاید آن را ریسکی بزرگ برمی‌شمردند ولی تیگو ۷ در عمل چیز دیگری نشان داد و مستقیماً به رقابت با کراس اوورهای مطرح بازار که کره‌ای و ژاپنی بودند، پرداخت، همچنین آمار فروش و رضایتمندی متقاضیان، موفقیت این کراس اوور چینی را اثبات کرد.

چری تیگو ۷ با یک برنامه جامع بازاریابی و تبلیغات هدفمند وارد بازار کشور شد و خیلی زود توانست جای خود را در بازار باز کند. همچنین به واسطه ارزیابی‌های انجام گرفته در یک سال اخیر، متقاضیان همواره از این خودرو رضایت کامل داشته‌اند.

طراحی به‌روز و زیبا، موتور پرقدرت که سیستم توربو چری تیگو ۷ توسط شرکت معتبر هانیوال انجام شده، گیربکس دو کلاچه این خودرو ساخت شرکت گتراک است.

همچنین امکانات بالای رفاهی مانند دوربین ۳۶۰ درجه و سقف پاناروما در کنار امکانات ایمنی بالا، از تیگو ۷ رقیبی سرسخت برای کراس اوورهای کره‌ای ساخت و نشان داد برنامه‌های چری به بار نشستند و یک خودروی کامل طراحی و تولید شده است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar