ثبت یک میلیون و ۴۰۰ هزار تقاضای خرید در اولین روز پیش فروش ایران خودرو

بروزرسانی در: شنبه 6 مهر 98 ساعت 19:26
ثبت یک میلیون و 400 هزار تقاضای خرید در اولین روز پیش فروش ایران خودرو

پیش فروش محصولات ایران خودرو در حالی از ساعت ۱۰ امروز آغاز شد که تا ساعت ۱۴، ۸ هزارو ۷۷۲ نفر موفق به ثبت نام محصولات این شرکت خودروسازی شدند.

روز اول ثبت نام به کسانی اختصاص داشت که عدد سمت راست کد ملی آن با یک به پایان می‌رسد و با این میزان ثبت نام این سؤال مطرح می‌شود که برای باقی اعداد کد ملی چه میزان ظرفیتی تعیین شده است.

برای کسانی که کد ملی آن‌ها با عدد یک به پایان می‌رسد، ۹۷۰۰ ظرفیت اختصاص یافته که با احتساب ثبت نام‌های انجام شده نزدیک به هزار و ۳۰۰ سهمیه ثبت نام خالی باقی مانده است در حالی که مراجعه به سایت نشان می‌دهد خودروهای پرتقاضایی مانند پژو ۲۰۶ تا ساعت ۱۰:۱۵ تکمیل ظرفیت شده بودند.

در همین حال مصطفی خان کرمی معاون فروش و بازاریابی شرکت صنعتی ایران خودرو در گفت وگو با خبر شبکه یک، با اشاره به آغاز فروش ۵۳ هزار دستگاه خودرو از امروز گفت: عرضه اولیه امروز با کد ملی یک آغاز شد و خودروها به صورت مساوی در بین روزها تقسیم شده است.

وی افزود: در بالاترین شرایط یک میلیون و ۴۰۰ هزار تقاضا برای ثبت نام وجود داشت و بیش از ۱۲ میلیون در سایت کلیک شده است و تا ساعت ۱۴، ۸۷۷۲ موفق به ثبت نام شدند که با توجه به ظرفیت تعیین شده امکان ثبت نام همچنان وجود دارد.

خان کرمی در خصوص زمان تحویل این خودروها هم اظهار کرد: تحویل این خودروها بر اساس پیش بینی انجام شده و ظرفیت موجود از زمستان سال جاری تا آبان ۹۸ خواهد بود. خان کرمی در جواب به این که آیا قطعی نبودن قیمت‌ها معامله را برای متقاضیان با ابهام‌هایی رو به رو نخواهد کرد؟ گفت: تا به امروز تغییری در قیمت خودروها ایجاد نشده چون که قیمت محصولات ایران خودرو قیمت‌های مصوب شده‌ای از طرف شورای رقابت است و تغییر آن در دست خودروساز نیست.

قیمت محصولات ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو

فروش نقدی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو

ثبت نام پیش فروش ایران خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar