جایگزینی خودروهای رنو با دیگر محصولات سایپا کاملا اختیاری است

بروزرسانی در: دوشنبه 21 آبان 97 ساعت 16:55
جایگزینی خودروهای رنو با دیگر محصولات سایپا کاملا اختیاری است

شرکت خودروسازی سایپا در طول اطلاعیه ای و با هدف شفاف سازی هرچه بیشتر بخش نامه ابلاغ شده به نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش در مورد ایفای تعهدات گروه پارس خودرو و جایگزینی خودروهای خانواده رنو با دیگر محصولات شرکت سایپا اعلام کرد که مشتریان متقاضی خودروهای گروه رنو در صورت تمایل می توانند اقدام به جایگزینی با دیگر خودروهای تولیدی شرکت سایپا کنند و این اقدام کاملا اختیاری است.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به عدم همکاری کمپانی رنو در مورد انجام تعهدات خود و ضمن عذرخواهی مجدد از متقاضیان محترم به خاطر عدم امکان تولید خودروهای گروه رنو، به استحضار همه مشتریان متقاضی خانواده رنو می رساند: این بخش نامه برای جایگزینی با دیگر محصولات صادر شده است و با توجه به ظرفیت تولید حال حاضر شرکت سایپا، فقط امکان جایگزینی با خودروهای گروه ایکس ۱۰۰ و ایکس ۲۰۰ مقدور می باشد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در بخش نامه ابلاغ شده به نمایندگی های شرکت سایپا، جایگزینی خودروهای گروه رنو با این محصولات، به طور کاملا اختیاری انجام خواهد شد.

همچنین در این اطلاعیه تاکید شده است: شرکت سایپا در حال بررسی روش های گوناگون برای پاسخ به تعهدات ایجاد شده است و متقاضیان می توانند تا دریافت محصول ثبت نامی خود با دریافت سود ۲۷ درصدی (مجموع سود مشارکت و تاخیر) تا تحویل خودرو منتظر بمانند. علاوه بر این متقاضیانی هم که خواهان انصراف هستند می توانند بر اساس بخش نامه یاد شده از ۳۰ تا ۳۶ درصد سود بر اساس زمان انصراف بهره مند شوند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

3 دیدگاه ها برای "جایگزینی خودروهای رنو با دیگر محصولات سایپا کاملا اختیاری است"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
علی
مهمان

تف به این همه حقه بازی و دروغ یکی به این بی دین های خدا نشناس بگه من که برج ۱۱ سال گذشته نصف مبلغ و برج ۴ امسال با صدور دعوتنامه بقیه پولم رو واریز کردم با قیمت قطعی برا خرید ال ۹۰ اگه میدادمش ذغال میخریدم که الان ده برابر شده بود خدا رو خوش نمیاد آه منو زن و بچم گریبانشونو میگیره ما که بجز خدا هیچکی رو نداریم

امیر
مهمان

برید سری به دیوار تهران بزنید… پر از تندر و ساندروی صفر تحویلی جدید هست که توسط دلالان گنده خریداری شده و یا قیمت بازار به فروش می رسانند

پارسا
مهمان

سایپا ***خورده که پول ملتو ۱ سال نگه میداره ساندرو یک سال پیشه ۶۱ میلیون تو باطار ازاد قیمت داشت الان ۱۴۰ میلیون !! چرا پس تولید روز خودشو میده دلال ها ؟ چرا هیچ مرجعی نظارت نداره به تخلفات این دزدان؟